today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Počela predavanja u Londonskoj školi za odnose s javnošću

Predavanjem „Uvod u odnose s javnošću i veštine i znanja dobrog PR-a“ u petak počela su predavanja za XVII generaciju polaznika Londonske škole za odnose s javnošću. Sanja Tomić, menadžerka internih komunikacija u Delhaize Serbia, govorila je o istoriji odnosa s javnošću i objasnila polaznicima šta sve PR podrazumeva i koje su to razlike između PR-a i oglašavanja, marketinga i publiciteta.
Posle uvodnog predavanja Peđa Eraković, media monitoring manager u agenciji Avigate, predstavio je načine na koje je moguće izmeriti rezultate rada i ispratiti objave u medijima.
Među polaznicima XVII generacije Londonske škole za odnose s javnošću su zaposleni u kompanijama Somboled, Tikveš, Coca Cola HBC – Srbija, Raiffeisen banka, MK Group, Nopal lux, Co team, Jumedia Mont, Termonet Beograd, Compress Beograd, B.C.A. Mosaic, kao i zaposleni u agenciji Represent Communications i organizaciji civilnog društva Centar E8, navodi se na sajtu agencije Represent Communications.
Program Londonske škole za odnose s javnošću završava se ispitom, koji je zakazan za 5. maj 2012. godine.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!