Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 767

Da li je brend novinarstvo novi PR?

0

U poslednje vreme brend novinarstvo postalo je trend o kome se sve više govori. Neki tvrde da je brend novinarstvo u stvari vrsta novinarstva, kao što je političko, sportsko itd, dok drugi misle da je ono u stvari novi PR.

Bilbord okršaj!

1

SVET – Sve je počelo kao „prijateljski okršaj“ dve kompanije, a onda je morala da se umeša i policija.

Ako nemate radove koje bi prijavili, zapitajte se kakva je vaša budućnost!

0

REGION – Ejub Kučuk, CEO agencije MITA Group iz BiH, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.

Virtuelni beskućnik

0

SVET – U velikim gradovima se beskućnici mogu videti na svakom koraku. Obično sede ili „kampuju“ ispred prodavnica. Građani ih uglavnom zaobilaze. Jedna igrica bi to trebalo da promeni.

Najčešće pominjani brendovi u seriji „Seks i grad“

0

SVET – Serija koja je sigurno izazvala najviše kontroverzi – Seks i grad, o životima četiri Njujorčanke, i danas izaziva uzdahe kod većine žena, a u svetu marketinga važi za jedno od najisplativijih ulaganja kada su u pitanju brendovi, piše časopis The Guardian.

Facebook bi mogao da postane mobilna kompanija?

SVET – Jednog dana, ako bude poželeo, Facebook bi mogao da ugasi svoj desktop sajt i postane isključivo mobilna kompanija, piše AdAge.

SPORTO Awards od ove godine regionalnog karaktera

0

REGION – Ove godine nagrada za najbolje sponzorstvo SPORTO Awards postaje regionalna, odnosno sve kategorije biće otvorene za celi Adriatic region, najavili su organizatori.

Ford oglas s „optičkom iluzijom“

0

SVET – Izraelska reklamna agencija BBR Saatchi & Saatchi osmislila je i kreirala print oglas s „optičkom iluzijom“ za američkog proizvođača automobila Ford. Ovaj neobičan oglas promoviše sistem koji pomaže pri parkiranju Ford Explorera.

Istraživanje: Publika digitalnih medija

0

Predavač na predmetu foto žurnalizam na Fakultetu političkih nauka i medijska analitičarka u agenciji za odnose s javnošću Kontakta, Danka Ninković Slavnić, radi istraživanje na temu kako je internet promenio publiku, a koje će činiti njenog doktorata „Publika digitalnih medija: informisanje na internetu“.

Zašto se Apple kloni društvenih mreža?

0

SVET – Na Facebooku postoji posebna stranica za iPhone i prati je skoro 3.5 miliona fanova. Međutim, nju ne vodi kompanija iz Kupertina, piše Business Insider.