Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 766

Naučne metode uveravanja

0

REGION – Weekend Media Festival i ove godine u Rovinj dovodi niz zanimljivih predavača, a jedan od njih je i dr Cristophe Morin, suosnivač SalesBraina, prve svetske agencije koja se bavi neuromarketingom.

Koju vrstu video sadržaja potrošači žele da gledaju?

SVET – Šest od deset odraslih u Americi gledaju video sadržaj kada odu na sajt nekog brenda, a četiri od 10 draže pogleda video nego što pročita informacije, rezultati su najnovijeg istraživanja kompanije Levels Beyond.

BalCannes je prilika da pokažeš čime se zaista ponosiš!

0

REGION – Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor agencije Fabrika iz BiH, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.

Coca-Cola povukla reklame s ruskih televizija

0

SVET – Coca-Cola povukla je svoje reklame s četiri ruske televizije koje su povezane s Kremljom i s bankom koja je pod sankcijama Zapada zbog povezanosti sa ukrajinskom krizom.

Raste uticaj društvenih medija na TV

SVET – Uticaj društvenih medija na televiziju postepeno raste, pokazalo je najnovije istraživanje agencije Nielsen.

Native advertising: Koji vidovi oglašavanja pripadaju prošlosti, a koji budućnosti?

0

Prema jednoj od definicija, u kontekstu društvenih medija, Native (prirodni) advertajzing bi se mogao definisati kao vid sponzorisanog sadržaja, koji je u vezi sa sadržajem na mediju na kojem je objavljen, koji je integrisan u korisnički feed i skoro se ne razlikuje od organskog sadržaja, a koji čitaoci vide kao koristan, interesantan i rado ga dele.

Medij koji ne možete ignorisati, ugasiti ili „prebaciti“

0

Uz mnogobrojne oglase na društvenim mrežama, online portalima, u štampi, na radiju ili televiziji, do krajnjeg se potrošača dolazi svakodnevno i u svakom trenutku. No svaki od tih oglasa (ukoliko nemaju dobru strategiju) potencijalno se mogu ignorisati, preskočiti, ugasiti ili smanjiti.

Coca-Cola i bend „Iskaz“ pretvaraju stihove u letnji ritam!

0

Svi ljubitelji najpoznatijeg bezalkoholnog pića na svetu imaju jedinstvenu priliku da i sopstvenim stihovima prenesu poruku onima do kojih im je stalo i tako podele radost na još jedan originalan način.

New York Times reklamira marihuanu!

0

SVET – New York Times objavio je za vikend dva oglasa za marihuanu.

Identifikacija talenata najvažniji zadatak I&F McCann Grupe

0

Uspeh poslovanja jedne kompanije zasnovan je na stručnim, motivisanim i zadovoljnim zaposlenima. U kompaniji I&F McCann Grupа u čijem sastavu posluju specijalizovane agencije u osam zemalja od Slovenije do Bugarske rade neki od najboljih profesionalaca na ovim prostorima. Mnogi od njih su tu od početka svoje profesionalne karijere, brojni su je započeli kao praktikanti, a kompanija je pratila razvoj i posvetila se usavršavanju ovih talentovanih pojedinaca.