Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 765

HP reklama sastavljena od Vine snimaka

0

SVET – Snimci sa društvene mreže Vine postali su deo reklame kompanije HP. U okviru kampanje pod nazivom #BendTheRules HP je lansirao TV reklamu sastavljenu isključivo od Vine snimaka, koji su napravljeni pomoću HP-ovog konvertibilnog računara x360.

Kreativno „odmeravanje snaga“!

0

Sonja Dragojević, Corporate Affairs & Communications u agenciji Leo Burnett Beograd, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.

Internet prezentacija kao prva stavka uspešne komunikacione strategije

0

U osnovi svake dobre komunikacione strategije je efikasno prenošenje informacija. Postojanje internet prezentacije trebalo bi, po pravilu, da bude ogledalo poslovanja i komunikacije kompanije/brenda sa potencijalnim potrošačima i klijentima. Međutim, u Srbiji to baš i nije tako. Iako istraživanja pokazuju da čak 2/3 kompanija smatra da sajt veoma utiče na njihov kredibilitet, često nailazimo na slučajeve da firme uopšte nemaju korporativne sajtove, a ako ih i imaju, informacije na njima su poslednji put ažurirane kada je sajt postavljen na Internet.

BalCannes – idealna platforma za razmenu iskustava!

0

REGION – Hajdi Ćenan, izvršna direktorka hrvatske digitalne agencije Drap, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.

CTRL+S – koliko znamo o digitalnom nasilju?

0

U okviru obeležavanja Svetskog dana mladih, Centar E8 pokreće kampanju CTRL+S sa ciljem edukacije i prevencije digitalnog nasilja među mladima.

Rast prihoda od digitalnog outdoor oglašavanja u 2014.

0

SVET – Globalni prihodi od digitalnog outdoor oglašavanja trebali bi u ovoj godini da porastu za 11,3 odsto, navodi se u najnovije izveštaju američke agencije PQ Media.

Zašto hrana u reklami izgleda puno bolje od one na tanjiru?

0

Sprej za kosu, imalin za cipele, tamponi, vata, sunđeri, predimenzionirane čaše, lepak… Ovo su samo neka od pomagala koja se koriste kako bi nama, potrošačima, proizvodi u reklamama izgledali primamljivo.

B2B onlajn displej advertajzing – vodič za neupućene

Kompanija Bizo i B2B odbor pri američkom IAB-u, razvili su i objavili vodič “B2B onlajn displej oglašavanje za neupućene”.

Zašto je važno upravljati korisničkim iskustvom?

0

Korisničko iskustvo je suma svih uskustava koja potrošač ima sa proizvođačima i/ili pružaocima usluga, tokom celokupnog trajanja njihovog odnosa. To je uopštena slika o kompaniji, formirana kako kroz racionalne misli, tako i putem nesvesnih utisaka, što korisničko iskustvo čini u velikoj meri subjektivnim fenomenom.

Vreme je da premotate proteklu godinu!

0

Nebojša Krivokuća, kreativni direktor agencije Communis DDB iz Beograda, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„Već tradicionalni poziv na učešće na BalCannesu istovremeno je i podsetnik da je vreme da premotate proteklu godinu: šta ste planirali, a šta uradili, za šta ste se borili a šta ostvarili.