today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sam svoj PR!

Edukativni centar Lakart i Marketing mreža pokrenuli su program „Sam svoj PR“, a koji će voditi Anita (Lazić) Todorović. Program predstavlja jednogodišnje stručno usavršavanje u znanjima i veštinama koje savremeni stručnjak za odnose sa javnošću (PR menadžer) treba da poseduje.
Namenjen je svima koji rade u PR i marketinškim agencijama, ali žele da sistematizuju svoja iskustva i prodube svoja znanja u ovoj oblasti ili onima koji bi želeli da se osposobe za rad u agencijama koje se bave odnosima sa javnošću i marketingom, kao i kompanijama, državnim institucijama i organizacijama koje imaju razvijene sektore iz ove oblasti. Poseban segment programa podrazumeva stručno usavršavanje u gradjenju ličnog brenda jer su komunikacione veštine i veštine odnosa sa javnošću neophodne svakom čoveku bez obzira na profesiju kojom se bavi a posebno svim javnim ličnostima koje žive od svog talenta i imaju potrebu da znaju kako da se na adekvatan način predstave i kreiraju željeni imidž u javnosti.
Nastava je interaktivna i obuhvata 8 teoretskih i 8 praktičnih časova mesečno. (ukupno 16 časova mesečno). Predavanja se izvode uz pomoć brojnih video i audio materijala, primera (case studies) iz vodećih marketinških agencija i najboljih integralnih kampanja za najuspešnije domaće i svetske kompanije, prakse iz domena razvoja ličnog brenda za najveće “celebrity” ličnosti iz zemlje i sveta.

Teme koje su obuhvaćene programom:

  • Ličnost savremenog stručnjaka za odnose sa javnošću – renesansni storyteller ( i novinar i medijska ličnost, i ekspert i menadžer i kreativac i “šef sale” i planer i izvodjač radova );
  • Planiranje PR kampanje od planiranja do briefa;
  • Od briefa do ideja (uvod u kreativni proces);
  • Stvaranje PR kampanje – putevi dolaska do novih ideja (različite tehnike i alati kreativnog mišljenja);
  • Uvod u medije;
  • Odnosi sa medijima –efikasna i kontinuirana komunikacija sa medijima;
  • Kako pisati za medije da bi vaš tekst bio objavljen?;
  • Šta je novinar PR menadžeru i šta PR stručnjak mora da zna što novinar ne zna?;
  • Storytelling – gradjenje priče;
  • Kako se pripremiti za efikasan nastup u medijima?;
  • Menadžment dogadjaja- kako napraviti medijski dogadjaj o kome se priča?;
  • Uvod u brendiranje ili “svako lice traži beleg“;
  • Kako stvoriti brand od vlastitog imena;
  • Od identiteta do imidža;
  • Razvoj ličnog imidža i reputacije;
  • Stvaranje poznatih ličnosti , celebritizacija stvarnosti, celebrities i zvezde, fenomen poznatosti;
  • Da li umetnosti treba PR?;
  • Kako raditi na unapredjenju korporativnih komunikacija unutar kompanije?;
  • Alati i tehnike za unapredjenje interne komunikacije unutar kompanije;
  • Krizno komuniciranje –kako sprečiti kriznu komunikaciju; Kriza i mediji; formiranje kriznih timova; komuniciranje u toku krize i kad kriza prodje;
  • Novi mediji i njihova upotreba u PR i integralnim marketinškim kampanjama;
  • Kako uspešno “hendlovati” klijenta (planiranje projekta, ključni elementi za uspešnu komunikaciju sa klijentom, veštine pregovaranja, veštine vodjenja dijaloga sa klijentom).

Za čitaoce Marketing mreže obezbeđen je popust od 10% na mesečnu cenu škole. Više informacija pronađite na sajtu Lekarta.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!