today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Upustite se u avanturu i otkrijte svoj grad!

Heineken® je pokrenuo novu globalnu kampanju „Cities of the world“ koja ima za cilj da inspiriše ljude da izađu iz svojih svakodnevnih rutina otkrivajući tajne svojih gradova. Kampanja obuhvata i novu televizijsku reklamu pod nazivom „Grad“, posvećenu muškarcima sveta koji nastoje da otkriju i prevaziđu svoje granice.
„Grad“ je priča o čoveku koji kreće u avanturu kako bi vratio izgubljene vizitkarte prelepoj ženi po imenu Eva. U reklami, svaka kartica otkriva glavnom liku iznenađujuća i skrivena mesta u gradu, podržavajući ideju da pravi svetski muškarac nikada ne bi trebalo da prestane da istražuje svoje urbano okruženje. TV spot je takođe podsetnik da svaki veliki grad među svojim soliterima i svetlećim reklamama, nudi i beskrajnu avanturu.
„Svesni smo da oni koji piju Heineken® prate najaktuelnija dešavanja u svojim gradovima, ali da nekad nisu spremni da odstupe od svoje svakodnevne rutine kako bi istražili neočekivano“, rekla je Sofija Eftimovski-Božović, Heineken® brend menadžer. „Naš cilj je da ih sa Cities of the world kampanjom inspirišemo da promene svoje ustaljene navike kako bi otkrili i otključali tajne svojih gradova.“
U okviru kampanje Cities of the world, Heineken® je lansirao i niz specijalno dizajniranih boca limitirane serije, a svaku karakteriše naziv jednog od šest svetskih gradova: Njujork, Šangaj, Berlin, Amsterdam, London i Rio de Žaneiro. Na našem tržištu Heineken® je lansirao i ekskluzivnu bocu sa nazivom našeg glavnog grada, kao jedne od atraktivnijih i uzbudljivijih destinacija na mapi sveta. Beograd u sebi spaja originalnu zabavu, mističnost i avanturu i time opravdava svoje mesto na prestižnoj listi svetskih metropola.
Od sredine septembra do kraja novembra, najbolji učesnici u kvizu o poznavanju svetskih metropola, na zvaničnoj Heineken® internet stranici imaće mogućnost da, u našoj prestonici, kroz nesvakidašnju avanturu upoznaju šest svetskih gradova.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!