Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 768

AdAge: Deportivo proglašen za „International Small Agency of the Year“

0

SVET – Američki magazin Advertising Age (AdAge) proglasio ovogodišnje nosioce titula Small Agency of the Year, a agencija Deportivo iz Švedske imenovana je titulom International Small Agency of the Year.

Letnje kampanje Telekoma Srbije

0

Leto nam je najčešće asocijacija na odmor i dokolicu, ali za agenciju McCann Beograd i kompaniju Telekom Srbija, ovo leto, kao što je i proleće bilo, je veoma aktivno i radno, sa čak šest uspešno realizovanih kampanja.

Kampanja za medijsku pismenost

Konferencijom „Ne daj da te spinuju“, koja je održana u Medija centru, završena je prva faza multimedijalne kampanje za medijsku pismenost. Ova kampanja je deo šireg projekta Kampanja za medijsku pismenost, koji je Medijska koalicija pokrenula sa ciljem razvijanja kritičkog korišćenja medijskih sadržaja kod srednjoškolaca, a osmislila i realizovala P.R.A. agencija.

Krizno komuniciranje na društvenim mrežama

0

Krizno komuniciranje svakako nije nešto čemu se nadate u komunikaciji sa zajednicom korisnika na društvenim mrežama, ali ga očekujete. I na njega morate biti spremni, odnosno za ove situacije – pripremljeni.

Šta bi bilo da sam bio Rus?

0

SVET – Američki glumac Dejvid Duhovni izazvao je polemiku u Rusiji posle pojavljivanja u reklami sa patriotskim prizvukom u vreme kada ukrajinska kriza jača napetosti između Rusije i Zapada, prenosi RTS.

Groznica digitalne večeri

0

Digital Night, veče posvećeno digitalom marketingu i primeni tehnologije u ovom domenu, održano je u petak u Clubu Reset blizu Novog Sada. Sam događaj okupio je mnogobrojne poznate i uticajne ličnosti iz sveta digitalnih i društvenih medija, kao i javne ličnosti, sportiste, glumce, novinare i blogere.

„Potreban budžet“ je relativna stvar i ne toliko bitan deo jednačine!

0

Miloš Raičević, Community Manager u marketing agenciji Communis DDB, specijalno za Marketing mrežu govori da li možemo predvideti pravac u kome će se razvijati društvene mreže u skorijoj budućnosti, koliko su domaće kompanije u ovom trenutku spremne da izdvoje novca za kreiranje digitalnih kampanja, a koliko je zaista potrebno.

„Kreativnost, sadržaj i sreća“ na 21. Golden Drumu

0

REGION – Ovogodišnji Golden Drum, međunarodni oglašivački festival Nove Evrope, koji od 7. do 10. oktobra u Portorožu organizuje Slovenska oglašivačka komora, ponudiće kreativcima, oglašivačima i medijima četiri dana odličnog programa i najveći pregled kreativnog oglašavanja 37 država Nove Evrope.

Da li je vaš brend prisutan na Instagramu i zašto nije?

Ako je Instragram globalno najbrže rastuća društvena mreža (source: techcrunch.com), zbog čega naši brendovi još uvek ne primećuju ovu platformu, već se drže Fejsbuka, možda ponekad i Tvitera? Slika govori više od 1000 reči, a sada kada imamo platformu gde se komunicira upravo slikama – mi je ignorišemo.

Najavljena četvrta sezona HOWtoWOW akademije

0

REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje – HURA najavilo je četvrtu sezonu popularne marketinške HOWtoWOW akademije. Motivisani uspehom prve tri sezone, koje su proteklih godina privukle preko 1.500 polaznika i bile izvrsno ocenjene, HURA i u četvrtoj sezoni najavljuje novi niz sa sedam interaktivnih i visoko stručnih radionica.