today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svet Lorda Somersby-a u režiji agencije McCann Sarajevo

REGION – Inspirativna istorija Somersby brenda nadahnula je kreativnu agenciju McCann Sarajevo da transformiše trgove, parkove i šetališta, osmisli i realizuje piknike širom Bosne i Hercegovine. Lord kao zaštitno lice Somersby-a, pića idealnog za letnje dane i druženje sa prijateljima, iza sebe ima priču koja kaže da njegovim zabavama niko nije mogao parirati.
Ugošćavao je najpoznatije istorijske ličnosti i sadržajima ih ostavljao bez daha. Banja Luka, Bijeljina, Mostar, Neum, Tuzla i na kraju Sarajevo, bili su destinacije Lorda Somersby-a i njegove zanimljive družine. Devojke i mladići obučeni kao Jackie Kennedy, Marie Antoinette, Charlie Chaplin, Audrey Hepburn i Abraham Lincoln posetili su ove gradove i u inovativnom, a za Somersby karakterističnom ambijentu, rekvizitima i sadržajima privukli pažnju prolaznika i postali mesto letnjeg osveženja, druženja sa prijateljima i odlične zabave.
„Brend Somersby nama kao agenciji pruža priliku da pokažemo svoju kreativnost u punom intenzitetu. Inspiraciju smo našli u TV reklamama za Somersby kako bismo pokušali našim sugrađanima da bar na trenutak omogućimo da uđu u Lordov svet. Raduje kad uradite projekat za koji svi imaju samo reči hvale i jedva čekam nove izazove kada je Somersby u pitanju“, izjavio je Alis Brkić, Production Director u agenciji McCann Sarajevo.
U Sarajevu, kao poslednjoj destinaciji, Lord Somerby je svim građanima i posetiocima ponudio nezaboravno iskustvo uz poruku „Zašto zaglaviti na obali, kada možeš partijati na mostu!“ Eiffelov most na Skenderiji je tokom Sarajevo Film Festivala doživio transformaciju i postao Lord Somersby’s Bridge, mesto najbolje zabave u glavnom gradu Bosne i Hercegovine. Svaka noć na mostu Lorda Somersby-a postala je priča i avantura za sebe, pa su tako posetioci jedne večeri uživali u nastupu Sergeja Trifunovića, a već iduće u performansu sa vatrom ili u orijentalnim plesovima. Ulaz na tematske zabave je bio moguć isključivo uz pozivnice koje je zanimljiva družina delila besplatno tokom dana po gradu, i to iz oldtajmera, prevoznog sredstva koje priliči jednom Lordu.
„Ideja da svet Lorda Somersby-a donesemo u parkove naših gradova je jednom rečju bila jedinstvena. Pokazali smo da je Somersby brend otvorenog duha, pun optimizma i zabave, sklon novim iskustvima, trendovima i eksperimentima. Tako smo i za samu završnicu ovogodišnje Somersby promocije malo eksperimentisali i pripremili nešto sasvim drugačije, party na mostu uz raznovrstan program i osvežavajući Somersby užitak. Saradnja sa agencijom McCann Sarajevo se još jednom pokazala izvrsnom i rezultirala je odličnom realizacijom“, rekla je ovim povodom Amela Čengić, marketing menadžerka u kompaniji Carlsberg Bosna i Hercegovina.
Svi posetioci Somersby sveta širom Bosne i Hercegovine, imali su priliku da se maskiraju i na kratko postanu neki od istorijskih likova, zahvaljujući kostimima i asesoarima koje je za njih obezbedio Lord Somersby.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!