Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Svet Lorda Somersby-a u režiji agencije McCann Sarajevo

REGION – Inspirativna istorija Somersby brenda nadahnula je kreativnu agenciju McCann Sarajevo da transformiše trgove, parkove i šetališta, osmisli i realizuje piknike širom Bosne i Hercegovine. Lord kao zaštitno lice Somersby-a, pića idealnog za letnje dane i druženje sa prijateljima, iza sebe ima priču koja kaže da njegovim zabavama niko nije mogao parirati.
Ugošćavao je najpoznatije istorijske ličnosti i sadržajima ih ostavljao bez daha. Banja Luka, Bijeljina, Mostar, Neum, Tuzla i na kraju Sarajevo, bili su destinacije Lorda Somersby-a i njegove zanimljive družine. Devojke i mladići obučeni kao Jackie Kennedy, Marie Antoinette, Charlie Chaplin, Audrey Hepburn i Abraham Lincoln posetili su ove gradove i u inovativnom, a za Somersby karakterističnom ambijentu, rekvizitima i sadržajima privukli pažnju prolaznika i postali mesto letnjeg osveženja, druženja sa prijateljima i odlične zabave.
„Brend Somersby nama kao agenciji pruža priliku da pokažemo svoju kreativnost u punom intenzitetu. Inspiraciju smo našli u TV reklamama za Somersby kako bismo pokušali našim sugrađanima da bar na trenutak omogućimo da uđu u Lordov svet. Raduje kad uradite projekat za koji svi imaju samo reči hvale i jedva čekam nove izazove kada je Somersby u pitanju“, izjavio je Alis Brkić, Production Director u agenciji McCann Sarajevo.
U Sarajevu, kao poslednjoj destinaciji, Lord Somerby je svim građanima i posetiocima ponudio nezaboravno iskustvo uz poruku „Zašto zaglaviti na obali, kada možeš partijati na mostu!“ Eiffelov most na Skenderiji je tokom Sarajevo Film Festivala doživio transformaciju i postao Lord Somersby’s Bridge, mesto najbolje zabave u glavnom gradu Bosne i Hercegovine. Svaka noć na mostu Lorda Somersby-a postala je priča i avantura za sebe, pa su tako posetioci jedne večeri uživali u nastupu Sergeja Trifunovića, a već iduće u performansu sa vatrom ili u orijentalnim plesovima. Ulaz na tematske zabave je bio moguć isključivo uz pozivnice koje je zanimljiva družina delila besplatno tokom dana po gradu, i to iz oldtajmera, prevoznog sredstva koje priliči jednom Lordu.
„Ideja da svet Lorda Somersby-a donesemo u parkove naših gradova je jednom rečju bila jedinstvena. Pokazali smo da je Somersby brend otvorenog duha, pun optimizma i zabave, sklon novim iskustvima, trendovima i eksperimentima. Tako smo i za samu završnicu ovogodišnje Somersby promocije malo eksperimentisali i pripremili nešto sasvim drugačije, party na mostu uz raznovrstan program i osvežavajući Somersby užitak. Saradnja sa agencijom McCann Sarajevo se još jednom pokazala izvrsnom i rezultirala je odličnom realizacijom“, rekla je ovim povodom Amela Čengić, marketing menadžerka u kompaniji Carlsberg Bosna i Hercegovina.
Svi posetioci Somersby sveta širom Bosne i Hercegovine, imali su priliku da se maskiraju i na kratko postanu neki od istorijskih likova, zahvaljujući kostimima i asesoarima koje je za njih obezbedio Lord Somersby.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!