Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Potrošnja za oglašavanje na globalnom nivou biće udvostručena u 2014.

SVET – Oglašivači širom sveta će potrošiti 545,4 mlrd USD na plaćene medije u 2014, prema novim podacima iz „eMarketera“. Ukupna potrošnja medijskih oglasa povećaće se za 5,7%, čime će više nego duplirati svoju stopu rasta od 2,6% od prošle godine.
Nekoliko faktora će biti okidači za ovogodišnji porast u ukupnoj potrošnji medijskih reklam. Nisu u pitanju samo oglašavanja koja su u vezi sa FIFA Svetskim prvenstvom, i u manjoj meri Zimske olimpijske igre, već je u stabilnom porastu u online i mobilno oglašavanje jer potrošači sve više pažnje usmeravaju ka digitalnim uređajima.
Na osnovu pojedinih zemalja, SAD je apsolutni lider u ukupoj potrošnji na medijsko oglašavanje. Procenjuje se da će SAD ove godine potrošiti 180 mlrd USD za oglašavanje, ili skoro jednu trećinu ukupne svetske potrošnje. Ova potrošnja je takođe najviša u svetu po glavi stanovnika; američki oglašivači će potrošiti skoro 565 USD po osobi u proseku na plaćene medije u 2014., kako bi doprli do svakog potrošača u zemlji.
Poređenja radi, oglašivači u Kini će potrošiti samo 37,01 USD po osobi, iako je veliki broj stanovnika ove zemlje čini drugom najvećom zemljom na svetu u ukupnoj potrošnji za oglašavanje. Norveška je druga po redu zemlja u pogledu potrošnje za oglašavanje po osobi sa 538,71 USD. Australija je sledeća u nizu sa oko 504 USD po osobi. Sve ostale zemlje ulažu manje od 400 USD po glavi stanovnika.
Na duže staze, digitalni kanali će nastaviti da beleže rast u oglašavanju na globalnom nivou. Procenjuje se da će se potrošnja digitalnih oglasa povećati za 16,7% ove godine, sa ukupnim iznosom od 140,15 milijarde USD i po prvi put će premašiti 25% potrošnje svih medijskih reklama.

3

U okviru digitalne kategorije, reklamiranje na tabletima i „pametnim telefonima“ nastavlja da biva ključna tačka za rast. Potrošnja mobilnih reklamiranja će se povećati za 84,7% u 2014-oj i dostići će 32,71 milijardi USD ove godine, što čini ukupno jednu četvrtinu potrošnje svih digitalnih oglašavanja (uključujući troškove plaćenih medije na reklame bilo kojih formata poslate urađajima priključenim na internet).
U najzrelijim tržištima sa digitalnim oglašavanjem, kao što su SAD i Velika Britanija, na primer, očekujemo da u bliskoj budućnosti mobilna oglašavanja zauzmu većinski udeo potrošnje digitalnog oglašavanja. U Velikoj Britaniji, mobilni će iznositi oko 70,4% potrošnje digitalnih oglašavanja do 2018, SAD će biti odmah iza na 67,8%. Nasuprot tome, u tržištima u razvoju kao što su Kina, Indonezija i Indija, udeo potrošnje mobilnih oglašavanja će ostati relativno nizak u odnosu na celokupnu digitalnu potrošnju tokom prognoziranog vremena.
Ovaj obrazac potrošnje na tržištima u razvoju može da se čini suprotnim uobičajenoj viziji mnogih od ovih tržišta, gde je „mobilni na prvom mestu“ i gde je više verovatno da potrošači idu online preko svojih telefona nego preko kućnih računara. Nekoliko faktora je zaslužno za kašnjenje u potrošnji mobilnih oglašavanja: Mnogi potrošači još uvek koriste standardne telefone i manje napredne „pametne telefone“, i čak iako je korišćenje mobilnih uređaja masovno, prihod po glavi stanovnika ostaje nizak u nekim tržištima u razvoju, a Indija je glavni primer, tako da nema mnogo što tržište može da im ponudi.

2

Dalje, postoji značajna krivulja u učenju o razvoju mobilnih oglašavanja, i infrastruktura pametnih telefona za potrošače se ne prebacuje automatski u funkcionalnu reklamnu infrastrukturu. Za neke od ovih manje razvijenih tržišta, TV je još uvek prvi za brendove i oglašivače.
Ali čak iako neka tržišta zaostaju, prebacivanja na mobilne u Severnoj Americi, Zapadnoj Evropi i delovima Azijskog-Pacifika znače da će do kraja prognoziranog perioda više od polovine sve potrošnje digitalnog oglašavanja biti usmereno ka mobilnim internet formatima.

Izvor: intelligence.rs

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!