today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koje brendove Srbi najviše cene?

Kao ponuđače apsolutno najvišeg nivoa kvaliteta, srpski građani vide brendove: Moja Kravica (kategorija: mleko), Nescafé (kategorija: instant kafa), Nectar (kategorija: voćnih sokova), Minaqua (kategorija: gaziranih voda) i Nivea (kategorija: krema za lice).
To su rezultati prvog srpskog QUDAL – QUality meDAL – DEEPMA istraživanja koje je u julu ove godine provela švajcarska organizacija ICERTIAS – International Certification Association GmbH sa sedištem u Cirihu, putem web ankete na uzorku od 1.200 srpskih građana, korisnika interneta starijih od 15 godina.
Celokupno istraživanje QUDAL u Republici Srbiji obuhvatilo je više od 100 komercijalnih i nekomercijalnih kategorija (npr. najkvalitetnije mleko, najkvalitetniji automobil, najkvalitetniji domaći pevač i sl.). Kako naglašavaju u ICERTIAS-u, istraživanjima QUDAL – QUality meDAL želi se popularizovati kvalitet i važnost kvaliteta. Projektom QUDAL želimo skrenuti pažnju potrošača da imaju potpuno pravo živeti kvalitetnije i zahtevati na tržištu viši kvalitet za svoj novac. Pravo na kvalitet i kvalitetniji život posebno je aktuelno danas, u trenutno izuzetno zahtevnom ekonomskom okruženju, zaključuju u švajcarskom ICERTIAS-u.
Srpski građani su ispitivani u okviru QUDAL -QUality meDAL istraživanja šta bi kupovali i šta bi koristili kada im pri kupovini novac ne bi bio apsolutno nikakav problem i da pri odluci o kupovini i konzumaciji vode računa isključivo i samo o kvalitetu.
QUDAL – QUality meDAL istraživanje daje tako jednu sasvim novu sliku na Srbiju i srpsko tržište i otkriva razmišljanja srpskih građana o vrednostima i kvalitetu koji su im dostupni i na koji ih način oni prepoznaju i vrednuju. Istraživanje tržišta QUDAL ne meri tako ni tržišne udele (prodaju) ni snagu nekog brenda, već isključivo iskustvo i mišljenje samih potrošača o tome ko njima za određene kategorije nudi najviši nivo kvaliteta u njihovoj zemlji.
Na koji način razmišljaju srpski građani kada je reč o vrhunskom kvalitetu, možda najbolje govori kategorija iz QUDAL – Quality DEEPMA istraživanja – „Porodični automobili“. Srpskim građanima postavljeno je za ovu kategoriju sledeće pitanje: Navedite naziv proizvođačam odnosno ponuđača porodičnih automobila koji po vašem ličnom iskustvu i mišljenju nudi apsolutno najviši nivo kvaliteta na srpskom tržištu. Najveći broj anketiranih, na ovako postavljeno pitanje, odgovorio je: Mercedes.

Izvor: InStore

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!