Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Koje brendove Srbi najviše cene?

Kao ponuđače apsolutno najvišeg nivoa kvaliteta, srpski građani vide brendove: Moja Kravica (kategorija: mleko), Nescafé (kategorija: instant kafa), Nectar (kategorija: voćnih sokova), Minaqua (kategorija: gaziranih voda) i Nivea (kategorija: krema za lice).
To su rezultati prvog srpskog QUDAL – QUality meDAL – DEEPMA istraživanja koje je u julu ove godine provela švajcarska organizacija ICERTIAS – International Certification Association GmbH sa sedištem u Cirihu, putem web ankete na uzorku od 1.200 srpskih građana, korisnika interneta starijih od 15 godina.
Celokupno istraživanje QUDAL u Republici Srbiji obuhvatilo je više od 100 komercijalnih i nekomercijalnih kategorija (npr. najkvalitetnije mleko, najkvalitetniji automobil, najkvalitetniji domaći pevač i sl.). Kako naglašavaju u ICERTIAS-u, istraživanjima QUDAL – QUality meDAL želi se popularizovati kvalitet i važnost kvaliteta. Projektom QUDAL želimo skrenuti pažnju potrošača da imaju potpuno pravo živeti kvalitetnije i zahtevati na tržištu viši kvalitet za svoj novac. Pravo na kvalitet i kvalitetniji život posebno je aktuelno danas, u trenutno izuzetno zahtevnom ekonomskom okruženju, zaključuju u švajcarskom ICERTIAS-u.
Srpski građani su ispitivani u okviru QUDAL -QUality meDAL istraživanja šta bi kupovali i šta bi koristili kada im pri kupovini novac ne bi bio apsolutno nikakav problem i da pri odluci o kupovini i konzumaciji vode računa isključivo i samo o kvalitetu.
QUDAL – QUality meDAL istraživanje daje tako jednu sasvim novu sliku na Srbiju i srpsko tržište i otkriva razmišljanja srpskih građana o vrednostima i kvalitetu koji su im dostupni i na koji ih način oni prepoznaju i vrednuju. Istraživanje tržišta QUDAL ne meri tako ni tržišne udele (prodaju) ni snagu nekog brenda, već isključivo iskustvo i mišljenje samih potrošača o tome ko njima za određene kategorije nudi najviši nivo kvaliteta u njihovoj zemlji.
Na koji način razmišljaju srpski građani kada je reč o vrhunskom kvalitetu, možda najbolje govori kategorija iz QUDAL – Quality DEEPMA istraživanja – „Porodični automobili“. Srpskim građanima postavljeno je za ovu kategoriju sledeće pitanje: Navedite naziv proizvođačam odnosno ponuđača porodičnih automobila koji po vašem ličnom iskustvu i mišljenju nudi apsolutno najviši nivo kvaliteta na srpskom tržištu. Najveći broj anketiranih, na ovako postavljeno pitanje, odgovorio je: Mercedes.

Izvor: InStore

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!