Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 758

Novi mladi potrošači žele imati izbor!

0

Christian Kurz, potpredsednik za istraživanje, statistiku i izveštavanje u Viacom International Media Networks (VIMN), specijalno za Marketing mrežu govori o novom mladom potrošaču, da li globalne ideje danas postaju lokalne i koje strategije komunikacije će brendovi ubuduće morati primenjivati kako bi došli do potencijalnih potrošača.

Počele prijave za „100% Future Serbia“!

0

Beograd će, od 6. do 11. oktobra, još jednom postati centar okupljanja mladih kreativnih ljudi iz cele jugoistočne Evrope. Beogradska nedelja dizajna po četvrti put poziva sve mlade kreativce iz Srbije i regiona da učestvuju na tradicionalnom „100% Future Serbia“ takmičenju.

Upustite se u avanturu i otkrijte svoj grad!

0

Heineken® je pokrenuo novu globalnu kampanju „Cities of the world“ koja ima za cilj da inspiriše ljude da izađu iz svojih svakodnevnih rutina otkrivajući tajne svojih gradova. Kampanja obuhvata i novu televizijsku reklamu pod nazivom „Grad“, posvećenu muškarcima sveta koji nastoje da otkriju i prevaziđu svoje granice.

Webiz program poslovne edukacije od 7. do 9. novembra u Subotici

0

Od 7. do 9. novembra se u Subotici, u hotelu Galleria, održaće se Webiz program poslovne edukacije. U pitanju je trodnevni edukativni program na temu poslovne primene interneta.

Radio omogućava da se brendovi emotivno gurnu napred!

1

Ralph Van Dijk, suosnivač agencije Eardrumm iz Londona, specijalno za Marketing mrežu govori da li je radio reklama danas još uvek „živa“, šta je to što prodaje u ovoj vrsti oglašavanja i u kojoj meri je radio danas zanimljiv za oglašivače.

Humanitarna izložba „Home/Hope – Kiša još pada“ otvorena do ponedeljka

0

Sinoć je u „Pop up“ galeriji Kulturnog centra Beograda u organizaciji agencije McCann Beograd održana prodajna humanitarna izložba pod nazivom „Home/Hope – Kiša još pada“. Sav prihod od prodaje unikatnih radova i posebno dizajniranih predmeta namenjen je za pomoć ugroženima od poplava.

Kako nastaje 3D SoMo Borac?

0

REGION – SoMo Borac, 3D printana statua kojom se nagrađuju najbolji društvenomrežni, odnosno mobilni projekti, i ove godine izaziva pažnju. Pogledajte kako nastaje SoMo Borac.

Deloitte lista 500 najvećih kompanija u centralnoj Evropi

0

Na tradicionalnoj rang listi revizorsko-konsultantske kuće Deloitte „Top 500 kompanija u centralnoj Evropi“ na osnovu ostvarenih prihoda od prodaje, nalazi se 10 kompanija iz Srbije, dve više u odnosu na prošlu godinu.

Predavanje o digitalnim komunikacijama ustanova kulture

0

Društvo Srbije za odnose s javnošću u četvrtak 11. septembra od 18 časova u prostorijama In Centra (Cara Lazara 5-7, Beograd) organizuje predavanje na temu „Digitalnim komunikacijama (ustanova kulture), sa manje novca, do više (pozorišne) publike“. Predavanje će održati dr Dušan Stojaković, koordinator za eksterne komunikacije u kompaniji Hemofarm.

Potrošnja za oglašavanje na globalnom nivou biće udvostručena u 2014.

0

SVET – Oglašivači širom sveta će potrošiti 545,4 mlrd USD na plaćene medije u 2014, prema novim podacima iz „eMarketera“. Ukupna potrošnja medijskih oglasa povećaće se za 5,7%, čime će više nego duplirati svoju stopu rasta od 2,6% od prošle godine.