Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Svetski stručnjaci na konferenciji PRilika 2014.

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) organizuje 7. i 8. novembra u Zvezdara Teatru u Beogradu, šestu međunarodnu konferenciju pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”. Cilj ovogodišnje konferencije PRilika jeste da ponudi odgovore na goruća pitanja iz struke, kako se uspešno suočiti sa promenama i ići u korak sa trendovima.
Na ovogodišnjoj konferenciji, DSOJ će ugostiti renomirane predavače iz Evrope, Srbije i regiona, a između ostalih i tri vodeća međunarodna komunikaciona stručnjaka – Džeremija Galbraita, Pola Holmsa i Donalda Stila.
Džeremi Galbrait je generalni direktor kompanije Burson-Marsteler za područje Evrope, Bliskog istoka i Afrike, globalni direktor za strateško komuniciranje i član Burson-Marstelerovog globalnog tima lidera. Pridružio se Burson-Marsteler kompaniji 1995. godine, kada je bio na čelu UK Public Affairs Practice, a potom je od 2000. do 2007. bio direktor Burson-Marsteler u Briselu. Pre toga bio je zamenik generalnog direktora vodeće firme za politički konsalting – Westminster i direktor sestrinske kompanije u Briselu. Godine 2012. dobija nagradu SABRE za izuzetno individualno dostignuće, nakon čega ga 2014. godine Sunday Times i Debrett’s imenuju za jednog od 500 najuticajnijih ljudi u Velikoj Britaniji. Na konferenciji PRilika 2014 govoriće na temu „10 globalnih komunikacionih trendova“.
Paul HolmesPol Holms je više od 20 godina pisao tekstove na temu odnosa s javnošću u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama, a trenutno radi kao izvršni direktor The Holmes Group i urednik The Holmes Report. Kao urednik, Holms piše nedeljni newsletter koji čita više od pet hiljada profesionalaca iz oblasti odnosa s javnošću u više od 40 zemalja. Holms je, takođe, predsednik žirija SABRE nagrade, najvećeg svetskog takmičenja, na kom se dodeljuju priznanja za uspeh u oblasti odnosa s javnošću. Na konferenciji PRilika 2014 govoriće na na temu „Budućnost je naša – pobedili ili izgubili“.
Drugi dan konferencije obeležiće radionica Donalda Stila na temu „Krizna komunikacija u eri društvenih medija“. Donald Stil je stručnjak za reputaciju, krize i upravljanje promenama. Bio je 11 godina glavni savetnik za komunikacije kompanije BBC sa sedištem u Londonu, a trenutno radi kao konsultant velikog broja klijenata u Evropi, na Balkanu, Bliskom Istoku i azijsko-pacifičkom regionu. Tokom svoje karijere na BBC-u bavio se nekim od najvećih medijskih priča u poslednjoj deceniji, od ubistva britanske najpopularnije TV voditeljke Jill Dando, terorističko – bombaškog napada na TV centar BBC-a u Londonu, do otmica novinara i urednika, političkih i diplomatskih pitanja. Stil je i direktor Johnston Associates, specijalizovane PR agencije za pružanje usluga avio kompanijama sa sedištem u London Heathrow.
Pored njih, na PRilici učesnici će moći da čuju i neke od uspešnih regionalnih i domaćih stručnjaka u oblasti komunikacija poput Damira Juga, dekana Edward Bernays škole za komunikacijski menadžment i člana Upravnog odbora hrvatske agencije Millenium promocija i Miše Lukića, predsednika Upravnog odbora Publicis Group Serbia.
Na ovogodišnjoj konferenciji, pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni“, predviđeno je da se održe i studije slučaja kompanija NIS, Philip Morris i IKEA, kao i dve panel diskusije i prezentacija rezultata istraživanja European Communications Monitor 2014 za Srbiju.

Više informacija o konferenciji i predavačima pronađite na sajtu DSOJ.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!