Samo za radoznale!

Povodom obeležavanja 25 godina rada Muzeja nauke i tehnike, u beogradskom bioskopu Cineplexx priređeno je nesvakidašnje iznenađenje posetiocima jedne večernje projekcije. Umesto očekivanog američkog blokbastera, na velikom platnu pojavio se prvi srpski igrani film iz 1911. godine, „Karađorđe”, poznat i pod nazivom „Život i dela besmrtnog vožda Karađorđa“.
Kako bi projekcija bila u duhu tog vremena, uz film je priređen i nastup pijanistkinje Katarine Ranković, koja je izgledala kao da je u salu ušetala pravo iz prošlog veka. Nakon prikazanog filma posetioci su otkrili o čemu se radi kada se na ekranu pojavio poziv gledaocima da posete Muzej nauke i tehnike, potpisan porukom „Samo za radoznale”.
Kako bi se što šira javnost upoznala sa jubilejom i mogućnošću besplatne posete muzeju zajedno sa kreativnim timom agencije McCann Beograd osmišljena je kampanja s idejom da se Muzej nauke i tehnike predstavi kroz vremepolov nauke i tehnike. Za potrebe same reklamne kampanje (TV, radio, print, digital) korišćene su su stare autentične reklame i oglase koji su vezani za predmete u postavci, potpisani porukom “Samo za radoznale” i pozivom da se poseti Muzej nauke i tehnike. Izbor reklama i oglasa je takav da bude nostalgiju i vedrinu – duhovitošću, šarmom i duhom prošlih vremena.
„Kreativni tim agencije McCann Beograd sa velikim zadovoljstvom je radio na ovoj kampanji. Posebno nam je drago da smo uspeli da realizujemo različite aktivacije van klasičnih kanala komunikacije, kao što su na primer mini-performans sa dečacima kolporterima ili izlaganje muzejskih eksponata u prodavnicama bele tehnike i elektronike. Nadamo se da će naša kampanja privući posetioce u ovaj zaista zanimljiv i jedinstven muzej“, rekla je Milena Kvapil, Associate Creative Director u agenciji McCann Beograd.
Muzej nauke i tehnike će, kao rođendanski poklon građanima koji žele da dožive vremeplov nauke i tehnike, otvoriti svoja vrata za besplatne posete od 7. do 12. oktobra.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari