Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Meri metrom, obeleži kredom, seci sekirom!

REGION – U šumarstvu se metodologija merenja i odlučivanja nije menjala dosta dugo i svi su njome zadovoljni. U odnosima medij/agencija/oglašivač težimo ka preciznijim merenjima, pouzdanijim istraživanjima i vezom između dobijenih podataka i poslovnih odluka, koje se na temelju njih donose.
Ali da li je to zaista tako? Krenimo redom.
Kupujete li OOH, na raspolaganju vam je jedan podatak – klasa. Prva klasa, druga klasa, treća klasa. Kao u mesnici. Radio kaska ozbiljno za svim jer nema novaca (a ni preterano volje). Malo koji internet znalac će vam znati objasniti razliku između kukija, panela ili hibridnih merenja. Zašto bi se zamarali kad imamo „valutu“? Print funkcioniše.
Kod televizije su prisutne druge dvojbe. Jedino tamo je dosta novca, pa su i pitanja drugačijeg karaktera. Neki bi JIC, neki ne, nekima je ovo ok, nekima ne…
Početkom novembra (10.11) sedam stručnjaka, koji će u svojim izlaganjima obuhvatiti sve grupe medija i dati pregled kako se pojedinom istraživanju / merenju pristupa u njihovoj sredini, dolaze u Zagreb, u organizaciji ABC Hrvatske. Među njima će biti prikazani i legendarni sistemi, poput National Readership Survey u Velikoj Britaniji, najboljeg istraživanja čitanosti u Evropi, za koje ćete saznati kako radi i koja su poboljšanja koja upravo implementiraju.

Više informacija pronađite na sajtu ABC Hrvatska.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!