Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 355

Otvorene prijave za 26. Golden Drum!

0

REGION – Zvanično su otvorene prijave za takmičenje i festival Golden Drum, koji će ove godine biti održan od 17. do 18. oktobra, pod sloganom „Creativity 4 Change“.

Dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade

0

Na gala ceremoniji koja je upriličena pred oko više od 200 zvanica, u Ateljeu 212, dodeljene su prestižne Effie nagrade, za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane kod nas tokom prošle godine.

Poverenje daje sigurnost!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Ilijom Dragišićem, direktorom agencija DIMIS creating & improving brands.

Banke u 2018. godini najčešće sponzorisale festivale

0

U 2018. godini banke u Srbiji najčešće su sponzorisale različite festivale (EXIT, Sea Dance, Festival nauke, Beogradski festival igre, Guitar Art festival, Jazz festival Novi Sad), pokazalo je medijsko istraživanje bankarskog sektora agencije „Kliping“. Osim festivala, banke su sponzorisale i sport, različite manifestacije, sajmove, a kao poseban način podrške izdvaja se i sponzorstvo po kom objekti nose ime banke (Kombank dvorana). Na osnovu izveštavanja štampanih, elektronskih medija i internet portala, Addiko Banka, Banka Poštanska štedionica, Erste Banka, Eurobanka, Raiffeisen Banka realizovale su najveći broj sponzorstava u prošloj godini.

Statistika društvenih mreža u 2018.

Marketing na društvenim mrežama je visoko merljiva stvar, puna analitike, statistike, brojeva i trendova među korisnicima. Sve se prati, od engagementa, broja lajkova i reakcija, šerova i komentara, do demografije i psihografije korisnika.

Izabrani predsednici žirija za dodelu nagrada #kaktus2019!

0

Marketing mreža raspisala je konkurs za 5. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2019. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Oni su, između sebe, tajnim glasanjem, izabrali kolege koji će ove godine voditi Žiri za dodelu nagrada KAKTUS 2019.

Koliko smo bili društveno odgovorni u prvom kvartalu ove godine?

0

Mnoge kompanije u Srbiji prepoznaju važnost društveno odgovornog poslovanja. Za većinu njih, CSR projekti su postali neizostavan deo marketinških aktivnosti koji same kompanije, ali i njihovi korisnici percipiraju kao nešto što doprinosi reputaciji i ugledu kompanije, donosi određenu prednost na tržištu i pravi razliku u odnosu na konkurenciju. Dodatno ovi projekti i unutar same kompanije zaposlene podstiču na inovativnost i pružaju im zadovoljstvo rada.

Novi identitet i koncept celog Represent sistema

0

Represent Communications nastavio je da postavlja standarde, posebno kada je u pitanju content marketing. Kao jedna od vodećih agencija na srpskom tržištu, ali i u regionu, budući da posluju u četiri zemlje, sada su osmislili i lansirali nov sajt na engleskom jeziku i jeziku lokalnih kancelarija.

Ukoliko nema poverenja nema ni uspešne saradnje!

0

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Jelenom Simić Milojević, Account Managerom agencije V+O Communication.

Čak 102 agencije iz Srbije učestvovale u istraživanju #AgencyReport19!

Zvanično je završen prvi talas studije #AgencyReport19, a u okviru koga su podatke o svom poslovanju i uspesima poslale 102 agencije, koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija. U odnosu na prethodnu godinu, broj agencija, koje su se uključile u projekat, uvećan je za više od 37%. Grupne analize prvog talasa istraživanja biće objavljene u narednim danima, nakon obrade prikupljenih podataka.