Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

HURA za svet jednakih mogućnosti

REGION – Akcije govore glasnije od reči kada je u pitanju jednakost i raznolikost. Redefiniranje naizgled jednakog i raznolikog vodstva danas bi trebalo biti ključni imperativ industrije koja želi angažovati talente, podstaknuti inovacije i napredovati u budućnosti.

Upravo stoga Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA), u saradnji sa 42 agencije članice i poslovnim partnerima, radi na isticanju vrednosti raznolikosti za kreativnost i efikasnost.

Equality & Diversity, priča fokusirana na budućnost, zamišljena je kao platforma za učenje i unapređenje poslovnog sveta. S ciljem pružanja pozitivnog primera unutar kreativne industrije i pokretanja priče o raznolikosti i jednakosti, organizovani su razgovor i diskusija u A most unusual gardenu, kojima su prisustvovali HURA-ine članice i partneri.

Kroz dijalog sa prisutnima, razgovor su vodile Andrea Štimac (HURA), Anđela Buljan Šiber (Izone) i Anita Letica (Philip Morris International).

„U HURA-i smo predani poboljšanju raznolikosti u industriji oglašavanja i marketinških komunikacija te smo upravo s tim ciljem s našim članovima počeli aktivno razgovarati o koracima koje možemo preduzeti da bi osigurali inkluzivnost te ujedno i drugima poslužili kao dobar primer“, istakla je Andrea Štimac, članica Uprave HURA-e i vođa radne grupe koja se bavi tematikom raznolikosti i jednakosti.

Anita Letica, generalna direktorica Philip Morris Internationala za tržišta Hrvatske i Slovenije, naglasila je važnost raznolikosti u poslovanju velike kompanije: „Prema našem iskustvu, raznolikost mišljenja i perspektiva dovodi do najboljih ideja, podstiče kreativnost i inovativnost i rezultira uspešnim poslovanjem.“

Anđela Buljan Šiber, direktorka agencije Izone, osvrnula se i na važnost istih uslova: “Inkluzija znači osigurati iste uslove, a mi smo kao kreativna industrija odgovorni za postavljanje dobrih praksi te stoga trebamo povesti pozitivnim primerima.“

Equality & Diversity prvi je u nizu evenata kojima se nastoji ukazati na načine na koje kreativna industrija može motivisati društvo i stvarati bolji svet s jednakom zastupljenošću, jednakim ulogama, jednakom platom i jednakim poštovanjem.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!