HURA za svet jednakih mogućnosti

REGION – Akcije govore glasnije od reči kada je u pitanju jednakost i raznolikost. Redefiniranje naizgled jednakog i raznolikog vodstva danas bi trebalo biti ključni imperativ industrije koja želi angažovati talente, podstaknuti inovacije i napredovati u budućnosti.

Upravo stoga Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA), u saradnji sa 42 agencije članice i poslovnim partnerima, radi na isticanju vrednosti raznolikosti za kreativnost i efikasnost.

Equality & Diversity, priča fokusirana na budućnost, zamišljena je kao platforma za učenje i unapređenje poslovnog sveta. S ciljem pružanja pozitivnog primera unutar kreativne industrije i pokretanja priče o raznolikosti i jednakosti, organizovani su razgovor i diskusija u A most unusual gardenu, kojima su prisustvovali HURA-ine članice i partneri.

Kroz dijalog sa prisutnima, razgovor su vodile Andrea Štimac (HURA), Anđela Buljan Šiber (Izone) i Anita Letica (Philip Morris International).

„U HURA-i smo predani poboljšanju raznolikosti u industriji oglašavanja i marketinških komunikacija te smo upravo s tim ciljem s našim članovima počeli aktivno razgovarati o koracima koje možemo preduzeti da bi osigurali inkluzivnost te ujedno i drugima poslužili kao dobar primer“, istakla je Andrea Štimac, članica Uprave HURA-e i vođa radne grupe koja se bavi tematikom raznolikosti i jednakosti.

Anita Letica, generalna direktorica Philip Morris Internationala za tržišta Hrvatske i Slovenije, naglasila je važnost raznolikosti u poslovanju velike kompanije: „Prema našem iskustvu, raznolikost mišljenja i perspektiva dovodi do najboljih ideja, podstiče kreativnost i inovativnost i rezultira uspešnim poslovanjem.“

Anđela Buljan Šiber, direktorka agencije Izone, osvrnula se i na važnost istih uslova: “Inkluzija znači osigurati iste uslove, a mi smo kao kreativna industrija odgovorni za postavljanje dobrih praksi te stoga trebamo povesti pozitivnim primerima.“

Equality & Diversity prvi je u nizu evenata kojima se nastoji ukazati na načine na koje kreativna industrija može motivisati društvo i stvarati bolji svet s jednakom zastupljenošću, jednakim ulogama, jednakom platom i jednakim poštovanjem.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari