today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kroz igru do zdravlja

Trendovi zdrave i balansirane ishrane uveliko vladaju našim tržištem. Lako je uvideti pozitivne promene koje se dešavaju među potrošačima, ali, kada ste lanac supermarketa, nije uvek lako uključiti ih u svoje svakodnevno poslovanje i pratiti potrebe društva u hodu.

Potrošači na čije se mišljenje najteže utiče i koji su najizbirljiviji su oni najmlađi, o upravo o njima je potrebno i najviše brinuti i posvetiti im najviše pažnje. Većina mladih, pogotovo kada nisu kod kuće, hrani se brzo i “s nogu”, a o izbalansiranoj ishrani ipak im je lakše govoriti dok su mlađi, kada je njihovu perspektivu lakše proširiti i kroz prirodnu dečiju razigranost i radoznalost dopreti do njih i usaditi im zdrave navike i stavove o ishrani.

Upravo to uradio je MAXI kao lider na tržištu koji svojim inicijativama nastoji da kontinuirano podiže očekivanja kupaca, edukuje ih i pomogne im da lakše donose zdravije odluke. MAXI ŠKOLSKI KARAVAN nastao je na ideji da se kroz igru i kratke edukativne priče deci prenesu poruke o blagotvornom dejstvu redovnog konzumiranja povrća, ali i da se putem atraktivno ilustrovanog kuvara sa zdravijim receptima motivišu da zajedno sa svojim roditeljima pripremaju ukusne zalogaje.

Tokom 9 meseci, MAXI karavan je realizovan u čak 102 škole u 14 gradova Srbije. U zabavnim aktivnostima i edukativnim radionicama učestvovalo je više od 15.000 mališana prvih i drugih razreda osnovnih škola. Animatori “Maksijevog kravana“ na zanimljiv način ukazali na značaj zdravije ishrane i konzumiranja svežeg povrća, celokupnu društveno-odgovornu akciju podržalo je Ministarstvo prosvete, a realizovao je BTL tim agencije McCann Beograd.

“Uvek je poseban izazov raditi na projektima koji traju duži vremenski period i koji samim tim zahtevaju neku svoju posebnu logistiku. Od izbora škola, preko logistike transporta i na kraju egzekucije samih igara po školama, sve su to faze koje zahtevaju uključenost velikog broja ljudi, što samim tim organizaciju svega čini kompleksnijom. Naravno, uvek je zadovoljstvo sprovoditi ovako velike projekte kada oni sami po sebi nose još neku dodatnu težinu kao što je to u slučaju Karavana – edukacija mališana o zdravoj ishrani. Svi se radujemo velikom uspehu ovog projekta i nadamo se da će tek u godinama koje slede on zapravo pokazati prave rezultate”, rekao je Vladimir Popović, direktor BTL sektora u McCann Beograd.

„Temi zdravije ishrane i njenoj promociji pristupamo strateški. Ovo je izuzetno važna oblast kada su deca u pitanju, a istovremeno i veliki izazov. Veoma smo srećni što smo kroz Maxi školski karavan uspeli da dođemo do velikog broja dece, ali istovremeno i što smo bili značajna podrška roditeljima i učiteljima u temi edukacije dece o izbalansiranoj i kvalitetnoj ishrani,“ izjavila je Milica Popović, menadžer korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!