Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 354

The Gerety Awards objavio finaliste!

0

SVET – The Gerety Awards, novo globalno takmičenje u oblasti kreativne industrije, objavili su prvu listu finalista.

Razvoj startapova privlači strane investicije u Srbiju!

Dušan Milić, osnivač startapa AllAbout Robots, specijalno za Marketing mrežu, govori o potencijalima startap ekosistema i razvoju robotike u Srbiji, kao i o značaju edukacije za mlade preduzetnike.

Izveštaj o informativnim sadržajima u digitalnim medijima

Na Samitu globalne uredničke mreže (Global Editors Network Summit) u Atini predstavljen je novi godišnji izveštaj Rojtersovog instituta za proučavanje novinarstva – Izveštaj o informativnim sadržajima u digitalnim medijima (Digital News Report – DNR) za 2019. godinu.

Studio Sonda u užem izboru takmičenja Cannes Lions!

0

REGION – Festival Cannes Lions otvorio je svoja vrata učesnicima iz više od sto zemalja. Objavljeni su uži izbori takmičenja u nekim od kategorija, a među njima je i hrvatska agencija – Studio Sonda.

Objavljeni rezultati prvog talasa istraživanja #AgencyReport19!

Marketing mreža objavila je rezultate prvog talasa istraživanja #AgencyReport19. U prvom talasu podatke o svom poslovanju i uspesima poslale su 102 agencije, koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija. U odnosu na prethodnu godinu, broj agencija, koje su se uključile u projekat, uvećan je za više od 37%.

Dostupna nova, savremenija Blic mobilna aplikacija!

Najčitaniji sajt u Srbiji, prema istraživanjima Gemiusa, od sada ima novu i savremeniju mobilnu aplikaciju. Izašla je najnovija verzija Blic aplikacije koja nudi nove, mnogo bolje funkcionalnosti i veću stabilnost.

Srce na pragu penzije

0

Nije prošlo mnogo godina kada je reč „influenser“ bila špansko selo za sve žitelje u Srbiji. Sitaucija se drastično promenila i danas je jedno od najtraženijih zanimanja. Ovaj svetski fenomen nije zaobišao ni našu zemlju i čini se da je u sve većoj ekspanziji, prvenstveno među mlađom populacijom.

Studenti i milenijalsi kao izazovna ciljna grupa za banke!

0

Bojana Stević, rukovodilac tima za brend menadžment i digitalne komunikacije UniCredit Banke, specijalno za Marketing mrežu govori na koji način banke prilagođavaju svoju komunikaciju studentima i milenijalsima i koliko je ovo zahtevna ciljna grupa.

Dobro prihvaćen brend se prepoznaje po čvrstoj emotivnoj vezi sa potrošačem!

0

Aleksandar Mladenović, izvršni menadžer marketinga i razvoja kompanije Zlatiborac, specijalno za Marketing mrežu govori koliko su emocija, ali i human experiece važni za uspeh nekog brenda na tržištu, kao i u kojoj meri komunikacija brenda mora da prati njegov kvalitet.

Ovo je život, a ne film!

0

Odlazak u nepoznato, razdvojenost od porodice, pogledi koji ignorišu, humanost koja znači, potraga, sumnja, vera u bolje sutra i neizvesnost sadašnjeg trenutka… To nisu scene iz nekog dramatičnog filma, već prizori iz realnog života migranata.