SVET – The Gerety Awards, novo globalno takmičenje u oblasti kreativne industrije, objavili su prvu listu finalista.
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
SVET – The Gerety Awards, novo globalno takmičenje u oblasti kreativne industrije, objavili su prvu listu finalista.
Dušan Milić, osnivač startapa AllAbout Robots, specijalno za Marketing mrežu, govori o potencijalima startap ekosistema i razvoju robotike u Srbiji, kao i o značaju edukacije za mlade preduzetnike.
Na Samitu globalne uredničke mreže (Global Editors Network Summit) u Atini predstavljen je novi godišnji izveštaj Rojtersovog instituta za proučavanje novinarstva – Izveštaj o informativnim sadržajima u digitalnim medijima (Digital News Report – DNR) za 2019. godinu.
REGION – Festival Cannes Lions otvorio je svoja vrata učesnicima iz više od sto zemalja. Objavljeni su uži izbori takmičenja u nekim od kategorija, a među njima je i hrvatska agencija – Studio Sonda.
Marketing mreža objavila je rezultate prvog talasa istraživanja #AgencyReport19. U prvom talasu podatke o svom poslovanju i uspesima poslale su 102 agencije, koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija. U odnosu na prethodnu godinu, broj agencija, koje su se uključile u projekat, uvećan je za više od 37%.
Najčitaniji sajt u Srbiji, prema istraživanjima Gemiusa, od sada ima novu i savremeniju mobilnu aplikaciju. Izašla je najnovija verzija Blic aplikacije koja nudi nove, mnogo bolje funkcionalnosti i veću stabilnost.
Nije prošlo mnogo godina kada je reč „influenser“ bila špansko selo za sve žitelje u Srbiji. Sitaucija se drastično promenila i danas je jedno od najtraženijih zanimanja. Ovaj svetski fenomen nije zaobišao ni našu zemlju i čini se da je u sve većoj ekspanziji, prvenstveno među mlađom populacijom.
Bojana Stević, rukovodilac tima za brend menadžment i digitalne komunikacije UniCredit Banke, specijalno za Marketing mrežu govori na koji način banke prilagođavaju svoju komunikaciju studentima i milenijalsima i koliko je ovo zahtevna ciljna grupa.
Aleksandar Mladenović, izvršni menadžer marketinga i razvoja kompanije Zlatiborac, specijalno za Marketing mrežu govori koliko su emocija, ali i human experiece važni za uspeh nekog brenda na tržištu, kao i u kojoj meri komunikacija brenda mora da prati njegov kvalitet.
Odlazak u nepoznato, razdvojenost od porodice, pogledi koji ignorišu, humanost koja znači, potraga, sumnja, vera u bolje sutra i neizvesnost sadašnjeg trenutka… To nisu scene iz nekog dramatičnog filma, već prizori iz realnog života migranata.