today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2019: Pozivamo vas da prijavite radove na koje ste ponosni!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Maja Jovanović, Account Manager agencije Degordian, rekla je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored talenata, i inovacijama. Šta je za Vas inovativna kampanja? U kojoj meri su agencije u Srbiji s jedne, i klijenti s druge strane zaista spremni za hrabre i inovativne digitalne kampanje?
Smatram da je inovativna kampanja ona kampanja kojom određeni brend ispunjava dato obećanje upotrebom novog medija za komunikaciju ili komunicirajući na potpuno novi način. Na globalnom nivou imamo veliki broj primera ovakvih kampanja. Kako bi predstavili novi model patika Alphabounce i podsetili potrošače na razlog svog postojanja, Adidas je kreirao jedinstveni website koji korisnik može da skrola samo ukoliko isti korisnik istovremeno i trči. Brend Tele2 uočio je da na mnogim mestima u Sankt Peterburgu koja služe stanovnicima kao sklonište od kiše ne postoji internet konekcija. Kako je u pitanju grad sa 200 kišnih dana godišnje tim inženjera kreirao je prvi 4G ruter koji pretvara kišu u besplatan internet i omogućio korisnicima da dobiju ono što očekuju od telekom kompanije. Početkom ove godine holandska aviokompanija KLM je dizajnirala okruženje na aerodromima u kojem se putnicima prikazuje hologram lokalnog stanovnika zemlje u koju putuju u real time-u. Putnici su mogli direktno da razmene iskustva o zemljama i saznaju vredne insighte od lokalaca. U sva tri primera brendovi su komunicirali svoje ključne vrednosti upotrebom novih tehnologija kao jednog od medija za komunikaciju i pokazali potrošačima da se drže svog obećanja.

Mislim da tržište Srbije još uvek nije na tom nivou kako bi pratili digitalne trendove u svetu. Određene kompanije se i dalje odlučuju na “safe” opcije pre svega zbog nedovoljnog poznavanje novih tehnologija, mogućnosti koje imaju i opravdanosti većih investicija u takve kampanje. Sa druge strane u protekloj godini se pokazalo da se kompanije sve više okreću digitalu, razvijaju chatbotove kako bi protok informacija bio brži, AR i VR aplikacije koje nude novo iskustvo korisnicima, komunikaciju prebacuju na društvene mreže, raste uticaj influence marketinga i rastu ulaganja u oglašavanje i zakup medijskih prostora.
Veliki brendovi u Srbiji su spremni za hrabrije poteze i kampanje iza kojih treba da stanu. Klijenti bi trebalo da agencije u mnogo većoj meri uključuju u njihovo poslovanje i da dele sa njima poslovne ciljeve a ne samo kratkoročne. Agencije ne bi trebalo da se boje da predlažu ideje bez obzira koliko u momentu nastanka ideje realizacija izgledala nemoguća. Inovativna digitalna kampanja je zajednički rezultat partnerskog odnosa između agencije i klijenta.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Prikažite nam šta vašu kampanju čini inovativnom. Ideje koje stoje iza kampanja su podjednako važne kao i sama realizacija. Moj savet je koncipirati prijavu tako da se jasno predstavi cilj koji ste želeli da postignete kampanjom, background u okviru koga ste radili (tržište, ciljna grupa, ograničenja), insight na osnovu koga ste došli do ideje i koncepta, realizacija tog koncepta i ostvareni rezultati. Rezultate bi trebalo predstaviti u kontekstu same kampanje, da su jasni, da se odnose na određeni vremenski period i da se mogu povezati sa ispunjenjem postavljenog cilja. Nagrade su neki vid potvrde vašeg rada, stoga vas pozivam da prijavite radove na koje ste ponosni.

*****

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Digitalna integrisana kampanja – kategorija u kojoj se prijavljuju najbolje kampanje koje su kreirane isključivo za online kanale komunikacije, uz korišćenje najmanje tri digitalna kanala komunikacije – social media, web site, mobile, IoT, AI, data, video, aplikacija…;

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!