today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2019: Da li je ovo film koji bi ljudi rado gledali?

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Luka Bajs, Creative Director agencije Grey Ljubljana, rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored inovacija, i talentima. Kako privući i zadržati mlade talente u kreativnoj industriji? Zašto su talenti „pogonsko gorivo“ industrije?
Najbolja promocija za oglašivačku industriju je upravo samo oglašavanje. Ako pravimo bolje kampanje, bićemo privlačniji mladima. Mene su lično privukli dobri oglasi. Zbog njih sam video advertising kao poligon u kome mogu da kreiram.

Jednom kada mladi ljudi uđu u kreativnu industriju, treba im dozvoliti da imaju glas, da podele svoje mišljenje. Naravno, njihov talenat takođe treba da bude usmeravan i vrednovan. Njihova uloga je neprocenjiva, jer su mladi uvek značajan faktor oglašavanja. Svaka nova generacija mladih donosi svoje vrednosti i razmišljanja, koji imaju moć da guraju advertising napred.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Mislim da je svaka prijava poput pisanja scenarija za film. Prijava mora imati dobru polaznu osnovu i uvide. Zatim sledi „cliffhanger“, pa zatim ideja koja je revolucionarna. Ideja mora opravdati revolucionarnost svojom izvrsnošću. Rezultati su poput dobrog pripovedanja, a zatim sledi The End.

I kada se aplikacija pripremi, morate ponovo pitati sebe – da li je ovo film koji bi ljudi rado gledali. Ako je odgovor „da“, kampanja je pobednik. Biće mi drago da nagradimo takve radove.

*****

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!