Golden Drum ponovo u partnerstvu sa MSL om

Jedan od najpoznatijih festivala kreativnosti u Evropi pozvao je MSL da preuzme ulogu ekskluzivnog PR partnera Golden Drum-a četvrtu godinu za redom.

MSL mreža agencija biće zadužena za celokupne komunikacije na 15 tržišta u Centralno-istočnoj Evropi – Hrvatska, Bugarska, Češka Republika, Finska, Grčka, Mađarska, Italija, Crna Gora, Severna Makedonija, Poljska, Srbija, Slovačka, Rumunija, Rusija i Turska.

Podršku Festivalu Golden Drum pružiće partnerske agencije MSL- a i lokalne kancelarije iz Publicis grupe, sa iskustvom stečenim tokom prethodnih izdanja Festivala, i raduju se što će biti deo promene koju ovaj Festival najavljuje skrećući fokus 26. izdanja na temu Kreativnost za promene (Creativity 4 Change).

„Veoma smo srećni što možemo da budemo deo Festivala Golden Drum! Sa našim iskustvom stečenim tokom prethodnih izdanja Festivala, radujemo se daljem promovisanju pozitivnog imidža Festivala” – izjavila je Zofia Bugajna-Kasdepke, Direktor poslovnog razvoja iz MSL CEE.

Za one koji nisu bili u Torontu, Portorož daje sledeću priliku da čujete jednog od najpriznatijih filozofa današnjice, Slavoja Žižeka. On je direktor međunarodnih poslova na Birkbek institutu za humanističke nauke (Birkbek koledž, Univerzitet u Londonu), istaknuti akademik na Kjung Hi Univerzitetu (Seul) i Viši istraživač-saradnik na Odseku za filozofiju, Fakulteta za likovnu umetnost na Univerzitetu u Ljubljani (Slovenija). Njegova razmišljanja se kreću od najzahtevnijih filozofskih visina do radikalne kritike savremenog kapitalizma. Filozof i teoretičar kulture poznat je po obradi tema iz oblasti psihoanalize, politike i popularne kulture, začinjenim njegovim provokativnim stilom i osobenim humorom.

Imaćemo priliku da čujemo Žižeka kao poslednjeg govornika prvog dana Festivala, koji će se održati od 17-18. oktobra 2019. godine u primorskom gradu Portorožu u Sloveniji.

Pozornica Golden Drum-a ugostiće oko 40 predavača iz celog sveta koji će govoriti o aktivnostima koje pokreću pozitivne promene u različitim oblastima i skrenuti našu pažnju na oglašavanje za bolje sutra.

Na 26. dodeli nagrada Golden Drum predstavljamo: nagradu za najbolji „Genius Loci“
Lokalna grupa sa najboljim duhom preimenovana je u Genius Loci/Lokalni duh i podignuta na nivo nove i veoma cenjene nagrade u regionu, kojom se ističu i slave različite kulture. Nagrada za najbolji Genius Loci biće prvi put dodeljena od strane žirija za sekciju ZAŠTO za najbolji rad sa osobenim lokalnim duhom koji je prijavljen u kategoriju Lokalni duh / Genius Loci.

Takmičenje Golden Drum i dalje je podeljeno na dve glavne sekcije ŠTA (WHAT) i ZAŠTO (WHY). Svaka sekcija je dalje podeljena u grupe i kategorije koje odražavaju najnovije trendove u advertising i kreativnoj industriji: film, štampane medije, van kuće, audio, digitalne & mobilne medije, dizajn, inovacije, veštine, integracije, aktivacije, izgradnju brenda, funkcionalnu efikasnost, sadržaj, angažovanost, Genius Loci / lokalni duh i društveno dobro.

Podnošenje prijava za takmičenje uvršteno u WARC otvoreno je do 13. avgusta 2019.
Više informacija pronađite ovde: https://goldendrum.com/


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari