Zašto je Diesel izgubio 14.000 pratilaca na Instagramu?

SVET – Diesel nije samo slavio Nedelju ponosa (Pride Week) u Evropi, već je proslavio i činjenicu da su ih ljudi prestali pratiti upravo zbog Pride-a.

Ubrzo nakon što je modni brend objavio Pride tematsku kolekciju i LGBTK+ sadržaje na društvenim mrežama, izgubio je čak 14.000 pratilaca na Instagramu. Međutim, kompanija je to pretvorila u pozitivnu vest, sa objavom na mrežama o slavlju zbog gubitka pratilaca, a sve uoči London Pride-a koji je održan prošlog vikenda.

Diesel je ovu kampanju pokrenuo u saradnji sa agencijom Publicis Italy.

U saopštenju, glasnogovornik Diesel-a kaže: „Diesel je oduvek bio pristalica zajednice. Čak i ako volimo da mislimo da naša Instagram zajednica deli iste vrednosti sa brendom, nakon samo jedne nedelje i mnogo iznenađujućih homofobičnih komentara, izgubili smo 14.000 pratilaca zbog našeg sadržaja koji je pokrivao istoriju LGBTK+ i pružio podršku ovoj zajednici. Dok drugi brendovi vide ovo kao razlog za zabrinutost, Diesel je odlučio proslaviti odlazak pratilaca, jer pratioci su važni, a ljubav je mnogo važnija.“


Oceni tekst

1,00 od 5
Loading...

Komentari