U ovoj godini ukupna globalna izdvajanja za oglašavanje porašće za 28 milijardi dolara

SVET – U ovoj godini očekuje se da će globalna potrošnja na oglašavanje porasti za 4,6 odsto, odnosno nešto manje u odnosu na prethodne procene, a očekuje se i da će rast internet oglašavanju u 2021. usporiti prema jednocifrenom broju po prvi put od pucanja .com balona 2001, prognoziraju u kompaniji Zenith.

Ta kompanija u vlasništvu francuske oglašivačke grupe Publicis u izveštaju objavljenom u ponedeljak navodi kako će internet oglašavanje predstavljati 52 odsto globalnih troškova oglašavanja u 2021. godini, što bi bio prvi put da premašuje granicu od 50 odsto.

Izveštaj se vremenski podudara s trenutkom kada kompanije za oglašavanje, uključujući tržišnog lidera WPP, beleže preusmeravanje klijenata na korišćenje internet platformi kao što su Google i Facebook kako bi došle do potrošača.

Trenutno, prema podacima Zenith-a, 47 odsto ukupnog globalnog troška oglašavanja otpada na internet oglašavanje, nasuprot 44 odsto prošle godine, ali se očekuje da će stopa rasta usporiti budući da tržište internet oglašavanja postaje zrelo.

Međutim, dok veliki brendovi i dalje uveliko zavise od tradicionalnih medija, lokalna i mala preduzeća troše svoje budžete u celini na platforme kao što su Google i Facebook. Nasuprot tome, veliki oglašivači značajno manje od polovine svojih budžeta troše na online oglašavanje.

Očekuje se da će ukupna globalna izdvajanja na oglašavanje porasti za 28 milijardi dolara u 2019, procenili su u Zenith-u, dodajući kako će za oko polovinu tog rasta biti zaslužna Amerika, čemu će doprineti brzi rast internet oglašavanja. Po doprinosu tom rastu na drugom je mestu Kina, a slede Britanija i Indija, objavila je kompanija Zenith.

Izvor: Hina


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari