today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2019: Prezentacija sopstvenog rada je jako bitna!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Slobodan Jovanovic Coba, Creative Director & Founder dizajn studija Coba & Associates, rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored talenata, i inovacijama. Šta karakteriše inovativnu kampanju? Koliko su, po Vašem mišljenju, inovacije česte u kreativnoj industriji u Srbiji?
Inovacija je postala previše česta reč u kreativnim industrijama. Poprima razmere koje je reč Brend imala pre par godina i to joj svakako umanjuje vrednost. Za stvarne inovacije je potrebna velika kompanija sa ozbiljnim budžetom i idejom koja predstavlja „game changer“-a. Da li smo mi tržište sposobno za stvarnu inovaciju? Mislim da nismo. Slaba privreda, needukovani potrošači, nezainteresovano društvo koje ima prioritete koji nemaju mnogo veze sa kreativnim industrijama i našim radom, ne predstavlja tlo pogodno za stvarnu inovaciju. Više su u pitanju stilske figure koje su iz drugog ugla rešile izvesne probleme koje kompanija koja ulaže u promociju i komunikaciju postavlja pred agencije. Treba se fokusirati na što kvalitetniju produkciju dobrih ideja kojih zaista ima mnogo i komunikaciju baziranu na emocijama kroz što širi broj kanala.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ne postoji formula. Prezentacija sopstvenog rada je jako bitna. Može da donese dodatni emotivni podstrek da se uđe u ideju i treba da podstakne konverzaciju o sveukupnom kvalitetu. Bitno je da vidim da li se poštuje klijent kao i potrošač s jedne strane, a s druge strane odnos agencije prema sopstvenom radu.
Pored navedenog, ono što će biti kriterijumi po kojima ću gledati su i sledeći paramerti:
Pod jedan – da li je ciljna grupa dobro targetovana.
Pod dva – ideja i copy
Pod tri – nivo zanatske umešnosti i detalji
Pod četiri – produkcijski dometi.

********

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Pojedinačni radovi – EXECUTION (Dizajn i Produkcija) – kategorija koja slavi umetnost realizacije, a u gde će prijavljeni projekti morati da pokazu svoje umeće produkcije izvanrednih rešenja koja, zahvaljujući novim, kreativnim tehnikama i veštinama, dovode do inovativne realizacije ideja.

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!