Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 356

Amerikanci provode prosečno 12 sati i 9 minuta dnevno uz medije!

0

SVET – eMarketer objavio je najnoviju studiju na temu medija. Procenjuju da će odrasli Amerikanci (stariji od 18 godina) provesti uz medije ove godine prosečno 12 sati i 9 minuta dnevno.

Loša reputacija struke je nasleđe starog načina razmišljanja

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Draškom Roganovićem, direktorom agencije MPG Plus.

Degordian i Infinum među najpoželjnijim poslodavcima u Hrvatskoj

0

REGION – Tržište rada se menja pod uticajem niza faktora, kao što su drukčija očekivanja od posla kod novijih generacija, manja ponuda na tržištu, migracija.
Career Centar iy Hrvatske nedavno je sproveo veliko istraživanje o platama i karijeri unutar populacije studenata.

Poverenje i dalje postoji – i u našoj industriji i u našim životima!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Marijom Matić, Data & Communications direktorkom agencije Direct Media United Solutions.

EEG slušalice koje potpuno menjaju primenu neuronauke u marketingu

0

“Naučili smo više o mozgu u proteklih petnaest godina nego tokom čitave istorije pre toga, a um, koji je nekada smatran nedodirljivim, preuzeo je centralno mesto istraživanja”, napisao je u svojoj knjizi “Budućnost uma” jedan od najpoznatijih svetskih naučnika, teorijski fizičar, Dr. Michio Kaku.

Osmi CANnual sastanak održan u Beogradu

0

Svake godine WeCAN mreža održava svoj CANnual Meeting u drugome gradu, a 8. izdanje ovog događaja ugostili su Beograd i agencija New Moment New Ideas Company.
Predstavnici nezavisnih oglašivačkih agencija iz 11 zemalja okupili su se kako bi procenili godinu iza sebe, i izgradili jače veze, saopštili su organizatori.

Novaston proširio delatnost i na Hrvatsku

0

Novaston, jedinstvena platforma za upravljanje nekretninama, već petu godinu sarađuje sa austrijskom kompanijom Immofinanz, jednim od najvećih ritejl investitora u Srbiji, kada je u pitanju razvoj ritejl (maloprodajnih) parkova.

I ja sam donor!

0

Kompanija Hemofarm, u partnerstvu sa Ministarstvom zdravlja Republike Srbije, i uz podršku agencija partnera, pokrenula je kampanju „I ja sam donor“, koja ima za cilj da podigne svest opšte javnosti i građana Srbije o važnosti doniranja organa.

Gabriela Lungu nova globalna kreativna direktorka agencije Geometry UK

0

SVET – Gabriela Lungu pridružila se agenciji Geometry UK kao globalni kreativni direktor – Diageo.

Kampanja Croatia je Hrvatska nagrađena srebrom

0

REGION – U okviru Interact konferencije dodeljene su nagrade MIXX Europe za najbolje projekte digitalnog oglašavanja u Evropi. Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey osvojili su srebro u kategoriji brend oglašavanja za kampanju Croatia je Hrvatska koju su realizirali u saradnji sa Adris grupom i agencijama Brigada i Millenium promocija te su jedini nagrađeni iz Hrvatske i regije među kampanjama za brendove kao što su Coca-Cola, Nestle, PepsiCo, Samsung, Unilever ili Vodafone.