Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#kaktus2019: Dajte dobru priču!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Kristijan Andoljšek, Senior Art Director, Innovatif (SLO) rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM”, a bavimo se pored talenata, i inovacijama. Šta je za Vas inovativna kampanja? U kojoj meri su agencije s jedne, i klijenti s druge strane zaista spremni za hrabre i inovativne kampanje?
Inovativna kampanja je za mene svaka kampanja koja na svež, nov i drugačiji način predstavlja proizvode ili usluge, koje se oglašavaju. Istovremeno omogućava klijentu, da ostvari poslovne i marketinške ciljeve i nije kreirana samo zbog dobre komunikacijske ideje, sa kojom bi agencija osvojila nagrade na festivalima.
Da su sve kampanje napravljene na ovaj način, klijenti bi bili spremniji da budu hrabri. Klijenti su često pripremljeni za nove i inovativne načine komunikacije, ali agencije u kreativnom smislu ponekad nemaju u vidu dugogodišnje planove brenda i ono što donosi poslovne rezultate firmi. Inovativna kampanje mora biti više od dobre ideje za festivalsko takmičenje.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Dajte dobru priču. Isto kao i detetu kome čitate večernju bajku. Mora da se malo smeje, malo da se plaši i sakrije ispod pokrivača. Mora biti uzbuđen izuzetnim ilustracijama i tekstom. Priča mora biti sočna. Nikada se ne umorite od dobrih priča. Takva bi trebalo da budu i prijava, sa dobrom pričom, vizuelno zamišljena i inspirativna. Da bi publika želela da je vidi ponovo i ponovo.

*****

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!