Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 357

Agencija Kontra ponovo na prestižnoj Clutch listi

0

REGION – Zagrebačka full-service digitalna agencija Kontra našla se na još jednoj prestižnoj Clutch listi – 2019 Leading Creative & Marketing Agencies.

Korisnici u Srbiji spremni da plaćaju mobilnim telefonom

0

Čak 87% korisnika u Srbiji svoj mobilni telefon vidi kao poželjnu alternativu platnim karticama, na osnovu novog istraživanja kompanije Mastercard o stavovima korisnika u pogledu korišćenja digitalnih usluga. Ovo predstavlja povećanje od 17% upoređujući rezultate istraživanja od pre 3 godine.

Ljudi doprinose boljoj percepciji struke!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Nemanjom Simićem, Managing Directorom agencije XYZ Communications.

Informacije su valuta koja se danas smatra najvrednijom!

0

Darko Bogojević, Marketing Communications Manager u kompaniji Microsoft, specijalno za Marketing mrežu govori na koji način su nove tehnologije izmenile marketing i komunikacije koje poznajemo, možemo li reći da su podaci danas najvrednija valuta i hoće li AI „staviti“ čoveka u drugi plan.

Raspisan konkurs za nagrade KAKTUS 2019!

0

Marketing mreža raspisala je konkurs za 5. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2019. Nagrade se dodeljuju u 23 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2019 slavi samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Konkurs je otvoren do 20. septembra.

Poverenje je retko i treba ga čuvati kao suvo zlato!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Jankom Pavlovićem, kreativnim direktorom agencije Havas Adriatic.

Nielsen od sada meri i gledanost na YouTube mobilnoj aplikaciji

SVET – Nielsen proširuje svoju uslugu na merenje gledanosti digitalnih oglasa na YouTube mobilnoj aplikaciji na dodatnih 26 globalnih tržišta, uključujući ključne zemlje kao što su Indija, Indonezija, Brazil, Meksiko i Turska, saopštila je ova kompanija.

Cannes Lions najavio prve finaliste ovogodišnjeg festivala

0

SVET – Cannes Lions, međunarodni festival kreativnosti, objavio je deo finalista za 2019. godinu. Među finalistima u kategoriji Innovation Lions našlo se 25 prijavljenih radova iz 16 zemalja. Predstavljanje radova ove kategorije održaće se uživo na pozornici festivala, a pobednici će biti objavljeni i nagrađeni u četvrtak, 20. juna.

Projekat “Challenge Direct Media” među 5 najbolje ocenjenih HR praksi u Srbiji!

Na drugoj po redu HR Experience konferenciji održanoj u organizaciji Poslovi.Infostud, koja je okupila vodeće HR stručnjake, Ivana Mihajlović HR Director DIRECT MEDIA United Solutions predstavila je projekat korporativnog inoviranja “Challenge Direct Media”.

Kafu mi, draga, naplati

0

Kažu, there is no such thing as a free lunch. Izgleda, međutim, da postoji nešto što bi se moglo nazvati besplatnom, a neverovatno efikasnom reklamom.