today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Instagram je brend koji raste brže od svih svetskih brendova

Instagram je na ubedljivom prvom mestu po rastu vrednosti brenda. Iako je na ubedljivom prvom mestu Amazon, a sledi ga Netflix, pa je Instagram na trećem mestu po ukupnoj vrednosti, kada je u pitanju skok na ovoj listi, Instagram beleži neverovatnih 95 procenata.

Celokupnu tabelu možete pogledati na ovom linku.

Instagram koji je u vlasništvu Facebooka, beleži najbrži uspon tokom 2019. godine, pa je na ovoj listi skočio za 47 mesta, nakon što je 95% povećanje vrednosti brenda dostiglo 2,82 milijarde dolara. Svi ovi brendovi su rasli brže od ovogodišnjeg lidera Amazona, koji je povećao svoju vrednost za 52%. Ostali “skokovi” uključuju Uber (51%), LinkedIn (46%), ISL (45%) i lanac restorana Chipotle (40%).

– Neki se i dalje razvijaju, rastu i prilagođavaju, poput Instagrama. Drugi podsećaju potrošače na svohje vrednosti, poput Chipotlea, a treći osvežavaju svoje pozicioniranje i percepcije poput ISL-a – objašnjava Graham Staplehurst, direktor BrandZ-ove globalne strategije. Neki šire i neprestavno unose inovacije u svoje sektore, kao što je to slučaj sa Uberom koji svoju delatnost širi i na isporuku hrane, pa čak i na podvodnu vožnju Scubera na Velikom koraljnom grebenu, dodao je on.

Veliki broj najbrže rastućih brendova koriste u razvoj potrošačkih ekosistema ili kreiraju svoje, kao što su novopridošli Meituan (78.) i Didi Chuking (71.) u Kini. To su brendovi koji se smatraju relevantnim od strame potrošača i lako ih je izabrati i koristiti.

Zahvaljujući povećanom fokusu na način života i blagostanje, luksuzni brendovi doživljavaju na neki način renesansu i ove godine su najbrže rastuća kategorija (29%). Pored ISL-a, vrhunski nastupi dolaze od Dior-a (29%), Louis Vuittona (15%), Guccija (13%) i Hermesa (10%).

Luksuz je ujedno i pokretač rasta brendova za ličnu negu (Clinique, Estee Lauder, Garnier, Lancome, L’Oreal, Shiseido) za 14%, dok su masovni brendovi za ličnu negu (Colgate, Crest, Dove, Gillette, Head & Shoulders, Nivea, Olai, Oral-B, Pantene) pali za 4%.

Maloprodaja je druga najbrže rastuća kategorija (25%), a strategije najuspešnijih – uključujući Amazon, Home Depot, Valmart, Ikeu – ukazuju na to da brendovi moraju da prate promene potreba i ponašanja potrošača.

Nijedna marka automobila nije povećala svoju vrednost 2019. godine. BMV i Mercedes-Benz su pali za 9%, Toyota za 3%, dok Ford i Honda uopšte više nisu na ovoj listi. U međuvremenu, sa vrednosti brenda od 9 milijardi dolara, Tesla je blizu ulaska u rang po prvi put.

Ovogodišnja analiza uključila je 122.000 brendova, 3,6 miliona potrošača, 418 kategorija, 51 tržište i 5,1 milijardi podataka.

Izvor: Represent Communications

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!