Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Weekend Media Festival deo legendarnog Monopola

REGION – Weekend Media Festival, najveći komunikacijski festival u regionu dobio je svoju karticu u hrvatskom izdanju omiljene porodične društvene igre Monopol.

U stvaranju hrvatskog izdanja ove legendarne igre, koju od 1935. godine igra više od milijardu ljudi u 114 zemalja sveta, učestvovali su hrvatski građani dajući svoje predloge šta bi voleli videti na ploči za igranje. Tako je među većim hrvatskim gradovima i ostrvima, popularnim kulturnim znamenitostima i prirodnim lepotama, svoje mesto dobila i kartica s Weekend Media Festivalom.

„Razveselila me informacija da se Weekend našao u Monopol-u. To nam samo potvrđuje ono što oduvek znamo: Weekend je festival koji se ne propušta“, izjavio je Tomo Ricov, direktor festivala.

Veliko je ovo priznanje za festival koji se održava već 12. godinu za redom, a koji donosi najnovije trendove i izazove koji nas očekuju u komunikacijskoj industriji. Osim što je nezaobilazan događaj, ne samo među brojnim stručnjacima iz komunikacijske i marketinške branše, Weekend je dobio i novu generaciju posetilaca i postao nezaobilazan deo druženja uz Monopol.

„Weekend već toliko dugo postoji da imamo i novu generacija posetilaca. Broj klinaca koji posećuju festival svake je godine sve veći pa mi je normalno da deca naših prijatelja i saradnika, kao i naši klinci, znaju za Weekend i prate što se događa. Bio sam oduševljen kada je Nina, kćerka našeg producenta s kojom inače razmenjujemo Dylan Dog-ove, poslala sliku kartica Monopol-a s Weekendom. A i ja sam kao dete s tatom i bratom napravio našu verziju Monopol-a koji je postao hit u kvartu u kome sam odrastao. Ovime svih 11 dosadašnjih Weekend Media Festivala dobijaju neko sasvim novo značenje“, istakao je Boris Kovaček, izvršni direktor i producent festivala.

Najbolji Weekend u godini održaće se od 19. do 22. septembra u Rovinju. Na 12. Weekend Media Festivalu očekuje se rekordan broj posetilaca, zanimljivi paneli, atraktivni predavači i najbolja zabava tokom sva tri dana festivala. Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smeštaja i kotizaciju. Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće najvažnija regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac.

Za više informacija pratite wekendmediafestival.com.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!