Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 358

Brendovi i društvene mreže

Društvene mreže smanjile su jaz u komuniciranju, bilo da je reč o komunikaciji pojedinaca sa javnim ličnostima ili sa velikim brendovima.

„Dobri čiviluci“ obukli stotine Beograđana

0

U sklopu kampanje „10 dobrih ideja“, kojom beogradska agencija Block & Roll obeležava desetogodišnjicu rada, u saradnji sa kompanijom JYSK na ulicama grada osvanuli su „Dobri čiviluci“.

Stvaramo bezbedniji svet

0

SVET – Već više od dve decenije, kompanija Kaspersky Lab nudi najbolja bezbednosna rešenja korisnicima ispunjavajući svoju misiju da spase i zaštiti svet. U svetu koji postaje sve digitalizovaniji i globalniji, kompanija se razvila iz anti-virusne laboratorije u tehnološkog lidera sa naprednim i sveobuhvatnim portfolijom bezbednosnih rešenja i usluga, uključujući inovativne proizvode i tehnologije, cloud servise i vodeće platforme sa informacijama o pretnjama (threat intelligence).

Biti isti, biti poseban, biti samo svoj…

0

Deseti po redu Vivaldi CMO forum i ove godine okuplja marketing profesionalce na Mokroj Gori u periodu od 19. do 21. juna. Tema foruma je Brend kultura u digitalnom ekosistemu. Tim povodom, specijalno za Marketing mrežu govori Katarina Šibalić, direktorka marketinga kompanije Strauss Adriatic i jedna od predavača na Forumu.

Šta kolege iz marketinga mogu da nauče sa Spark.me konferencije?

0

Od kada sam prošle godine prvi put bila na Spark.me ne planiram da propustim ni jedan sledeći. Definitivno je jedna od najboljih regionalnih konferencija koja dovodi svetske govornike, širi vidike i okuplja divne ljude, a pri tom se dešava na obali mora.

Cannes Lions School nudi nove prilike za učenje o struci

0

SVET – Cannes Lions udružio se sa 42 Courses, vodećim digitalnim learning providerom u industriji, kako bi omogućio seriju kratkih online kurseva usmerenih na osnove kreativnog marketinga.

Otvorene prijave za BalCannes 2019!

0

REGION – Zvanično su otvorene prijave za BalCannes 2019! Već osmu godinu ova revija projekata tržišnog komuniciranja spaja originalnost kreativne ideje, kvalitet prijave i tržišnu relevantnost te po tim kriterijumima izdvaja 25 najkvalitetnijih regionalnih projekata. Prijave su otvorene do 01. septembra.

Poverenje je jedan od najvećih izazova u poslovanju danas!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Ivanom Milošević, Head of Media Analysis & Research, Kliping Beograd.

Agencija Kreativa Unlimited u borbi za očuvanje pčelinjih zajednica!

0

Povodom Svetskog dana zaštite životne sredine, agencija Kreativa Unlimited organizovaće skup posvećen zaštiti i očuvanju pčelinjih zajednica, u sredu 5. juna 2019. godine u 14 časova u prostorijama kompanije (Ušće bb, Beograd).

Besplatna radionica: Kako snimiti atraktivan video za društvene mreže

U četvrtak 20. juna od 18h na SAE Institutu Beograd održaće se otvorena radionica o tome kako napraviti atraktivan video za društvene mreže.