Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Voljena Daničić, Head of Creative agencije DIRECT MEDIA United Solutions, rekla je…
Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored inovacija, i talentima. Kako privući i zadržati mlade talente u kreativnoj industriji u Srbiji?
Kako znamo i umemo! Verujem da ne postoji jedan tačan odgovor na ovo pitanje, ali postoji jedan kristalno jasan konkurent koji nam „uzima“ mlade talente i da, to je startup zajednica. Ali ja mislim da je to sjajno! To što mladi talenti odlaze u startape će nas kreativce naterati da budemo još kreativniji i da našu kreativnost ne usmeravamo samo na klijente, već i na naše zaposlene. Uverena sam da će tako profitirati svi. I mladi talenti i klijenti i cela kreativna industrija!
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Iskrenost uvek pobeđuje. Pišite prijave iz srca i nema greške. Takve prijave uvek nađu put do žirija, a verujte, žiri ocenjuje srcem, ne glavom.
Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/
Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.