today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2019: Neće pobediti ono što je lepo već ono što daje rezultat!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Katja Mlakar, kreativna direktorka agencije AVI – Agencija vrhunskih idej (SLO) rekla je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored talenata, i inovacijama. Šta je za Vas inovativna kampanja? U kojoj meri su agencije s jedne, i klijenti s druge strane zaista spremni za hrabre i inovativne kampanje?
Pozdravljam ideju i ako iko voli inovacije to sam sigurno ja. Međutim… INOVACIJA? Na šta prvo pomislimo? Na tehnologiju, razvoj, digital? Da li je to zapravo samo inovacija, ili je inovacija i nešto što je samo inovativni (drugačiji) pristup problemu i zadatku. Nešto što je inovativni proces rada? To bih volela da vidim. Koliko su tu ljudi uspešni da osmisle nešto drugačije, a opet da služi svrsi. Tu mi manjka u našem poslu pravih inovacija. Čitam, istražujem, razgovaram, kako sa ljudima u okolini tako i sa kolegama iz struke iz regije, i svi smo „žedni“ lepih i novih primera. Dodala bih još nešto iz sopstvenog iskustva… Sve češće od klijenata čujem „želim nešto out of the box!“ Da li je to zaista potrebno, da li je to ono što je zapravo cilj, da li to daje rezultat? Da li to menadžment želi, da li je naša uloga upravo samo ta!? Do sada se pokazalo da ne. Da su prevelika očekivanja, veliko potrošeno vreme i novac, i na kraju cilj nije zadovoljen.
Ukratko, spremni smo svi, samo nam fali „inovativnosti“ one prave…… očekujem i potajno želim da je KAKTUS mesto gde ću svoje predrasude uspeti da ili da odstranim ili da ih umanjim.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
S obzirom na sam naziv ovogodišnjeg Kaktusa iznad u odgovoru sam napisala šta mi nedostaje u poslu i to je i odgovor na šta da obrate pažnju kada govorimo o inovativnosti. Dodajem samo još da ono što savetujem to je da nije samo nešto što je lepo i svrsishodno. Neće pobediti ono što je lepo već ono što daje rezultat uz dobro postavljenu strategiju i egzekuciju. Svima želim puno uspeha!

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!