Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 359

Agencija Bruketa&Žinić&Grey pojačala svoj kreativni tim!

0

REGION – Agencija Bruketa&Žinić&Grey pojačala je svoj kreativni tim. Ovoj hrvatskoj agenciji od nedavno pridružio se Žarko Veljković, iskusni kreativni direktor iz Srbije.

Marketing mreža pokrenula The Studio!

0

Prateći domaće i svetske trendove, Marketing mreža pokrenula je novi projekat pod nazivom The Studio, koji će biti usmeren na kreiranje kvalitetnog video sadržaja u oblasti marketinških komunikacija.

U kakve agencije treba imati poverenje?

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Draškom Tankosićem, osnivačem i CEO-om agencije UKT tržišne komunikacije.

Umeće u ukusu ostaje zapisano

0

Generacije naših predaka su uspevale da očuvaju ono što najbolje umeju, prenosile svoja znanja budućim generacijama koje ih vešto kriju od zaborava i neprekidno ih unapređuju. Recept koji su za sobom ostavile lični je pečat u kome su pomirena iskustva šest generacija, posvećenost i rad vrednih i umešnih ljudi. To je recept, koji obavezuje da se nikada ne odustane od onoga što se najviše voli i što se najbolje radi.

Vođeni tradicijom i autentičnim ukusima, kompanija Zlatiborac, u saradnji sa kreativnom agencijom Leo Burnett i Artvark produkcijom, osmislili su i realizovali novu kampanju pod sloganom „Umeće u ukusu ostaje zapisano“.

U pitanju je integrisana kampanja, koja obuhvata komunikaciju kroz kannale TV, Radio, Print, Digital, OOH.

„Umeće koje su nesebično podelili naši preci, nije samo veština u pravljenju najboljih komada od mesa, već je to i ljubav koju porodica neguje i daruje. Tu ljubav Zlatiborac čuva u sebi i, zahvaljujući njoj, vrata toplog doma su uvek otvorena za sve dobronamerne goste. Zbog toga se svaki proizvod sa ponosom nudi svima, a recept čuva za naredne generacije, dok je umeće zaveštano nasleđe koje se prenosi s kolena na koleno“, kažu u ovoj kompaniji.

Da bismo dobili više, više morate dati!

0

REGION – Predavači koje smo ove godine slušali na devetoj Brending konferenciji, uspeli su pomeriti granice razumevanja marketinga i otvoriti nove prozore poimanja organizacije i strategije poslovanja. Shodno “duhu vremena“, pod sloganom „Hack the influence“, ovogodišnja tema bio je uticaj, a Historijski muzej u Sarajevu pretvoren je u veliku učionicu za sve koji veruju da je edukacija temeljni preduslov za uspeh.

Podaci su najvrednija valuta, samo ako znamo da ih iskoristimo na pravi način!

0

Mirjana Veličković, direktorka Digital Elementa, specijalno za Marketing mrežu govori na koji način možemo da iskoristimo potencijale AI, da li su podaci danas najvrednija valuta i u kojoj meri je važan baš svaki komentar na društvenim mrežama.

Ljudi važniji od mašina u novoj eri komunikacija

Iako je četvrta industrijska revolucija donela uverenje da će tehnologije prevladati, fokus i dalje ostaje na ljudima, njihovim emocijama i vrednostima, dok tehnološka rešenja ubrzano menjaju svet – ali po meri čoveka. Ovo je poruka desete po redu Direct Media Akademije koja je u Madlenijanumu okupila više od 500 najuticajnih marketinških i medijskih eksperata iz regije.

WARC: Najbolje globalne social media kampanje

SVET – WARC je objavio dobitnike WARC Awards 2019 u kategoriji Najefikasnije social media strategije. Grand Prix osvojila je kampanja The People’s Seat, koju je agencija Grey London osmislila i realizovala za klijenta Ujedinjene nacije.

Najbolji startapi iz Srbije okupiće se 2. juna u Novom Sadu!

Seedstars World, najveće startup takmičenje za tržišta u razvoju i brzorastuće startup scene, dolazi u Srbiju po treći put. Uz podršku lokalnog domaćina Univerziteta u Novom Sadu, Seedstars World će održati dinamičan pitching događaj 2. juna u 16:30 časova.

Snaga kampanje u našim rukama

0

Agencija ReProdukcija već skoro deset godina potpisuje velike događaje i promocije za AAA brendove i marketinške agencije. Magična mešavina tradicionalnih tehnika, vođena kreativnim idejama i najsavremenijim dizajnom uz primenu najnovijih tehnologija, stavila je ReProdukciju u poziciju da isporučuja rešenja koja su prilagođena svakom tipu klijenta ili projekta. Proteklih sedam meseci ReProdukcija je razvijala strategiju repozicioniranja, uključujući novi vizuelni identitet i komunikacionu strategiju, domaćeg brenda u oblasti završnih građevinskih radova Bekament. O izazovima i inspiracijama u ovom procesu za Marketing mrežu govori izvršni direktor ReProdukcije Rade Marković.