Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
REGION – Agencija Bruketa&Žinić&Grey pojačala je svoj kreativni tim. Ovoj hrvatskoj agenciji od nedavno pridružio se Žarko Veljković, iskusni kreativni direktor iz Srbije.
Prateći domaće i svetske trendove, Marketing mreža pokrenula je novi projekat pod nazivom The Studio, koji će biti usmeren na kreiranje kvalitetnog video sadržaja u oblasti marketinških komunikacija.
Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Draškom Tankosićem, osnivačem i CEO-om agencije UKT tržišne komunikacije.
Generacije naših predaka su uspevale da očuvaju ono što najbolje umeju, prenosile svoja znanja budućim generacijama koje ih vešto kriju od zaborava i neprekidno ih unapređuju. Recept koji su za sobom ostavile lični je pečat u kome su pomirena iskustva šest generacija, posvećenost i rad vrednih i umešnih ljudi. To je recept, koji obavezuje da se nikada ne odustane od onoga što se najviše voli i što se najbolje radi.
Vođeni tradicijom i autentičnim ukusima, kompanija Zlatiborac, u saradnji sa kreativnom agencijom Leo Burnett i Artvark produkcijom, osmislili su i realizovali novu kampanju pod sloganom „Umeće u ukusu ostaje zapisano“.
U pitanju je integrisana kampanja, koja obuhvata komunikaciju kroz kannale TV, Radio, Print, Digital, OOH.
„Umeće koje su nesebično podelili naši preci, nije samo veština u pravljenju najboljih komada od mesa, već je to i ljubav koju porodica neguje i daruje. Tu ljubav Zlatiborac čuva u sebi i, zahvaljujući njoj, vrata toplog doma su uvek otvorena za sve dobronamerne goste. Zbog toga se svaki proizvod sa ponosom nudi svima, a recept čuva za naredne generacije, dok je umeće zaveštano nasleđe koje se prenosi s kolena na koleno“, kažu u ovoj kompaniji.
REGION – Predavači koje smo ove godine slušali na devetoj Brending konferenciji, uspeli su pomeriti granice razumevanja marketinga i otvoriti nove prozore poimanja organizacije i strategije poslovanja. Shodno “duhu vremena“, pod sloganom „Hack the influence“, ovogodišnja tema bio je uticaj, a Historijski muzej u Sarajevu pretvoren je u veliku učionicu za sve koji veruju da je edukacija temeljni preduslov za uspeh.
Mirjana Veličković, direktorka Digital Elementa, specijalno za Marketing mrežu govori na koji način možemo da iskoristimo potencijale AI, da li su podaci danas najvrednija valuta i u kojoj meri je važan baš svaki komentar na društvenim mrežama.
Iako je četvrta industrijska revolucija donela uverenje da će tehnologije prevladati, fokus i dalje ostaje na ljudima, njihovim emocijama i vrednostima, dok tehnološka rešenja ubrzano menjaju svet – ali po meri čoveka. Ovo je poruka desete po redu Direct Media Akademije koja je u Madlenijanumu okupila više od 500 najuticajnih marketinških i medijskih eksperata iz regije.
SVET – WARC je objavio dobitnike WARC Awards 2019 u kategoriji Najefikasnije social media strategije. Grand Prix osvojila je kampanja The People’s Seat, koju je agencija Grey London osmislila i realizovala za klijenta Ujedinjene nacije.
Seedstars World, najveće startup takmičenje za tržišta u razvoju i brzorastuće startup scene, dolazi u Srbiju po treći put. Uz podršku lokalnog domaćina Univerziteta u Novom Sadu, Seedstars World će održati dinamičan pitching događaj 2. juna u 16:30 časova.
Agencija ReProdukcija već skoro deset godina potpisuje velike događaje i promocije za AAA brendove i marketinške agencije. Magična mešavina tradicionalnih tehnika, vođena kreativnim idejama i najsavremenijim dizajnom uz primenu najnovijih tehnologija, stavila je ReProdukciju u poziciju da isporučuja rešenja koja su prilagođena svakom tipu klijenta ili projekta. Proteklih sedam meseci ReProdukcija je razvijala strategiju repozicioniranja, uključujući novi vizuelni identitet i komunikacionu strategiju, domaćeg brenda u oblasti završnih građevinskih radova Bekament. O izazovima i inspiracijama u ovom procesu za Marketing mrežu govori izvršni direktor ReProdukcije Rade Marković.