Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 360

Advertajzing industrija je izgubila poverenje mladih ljudi!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Goranom Jankuloskim, Managing Partnerom agencije Žiška.

Kako automobilski brendovi troše novac online?

0

SVET – Tesla troši nula dolara na oglašavanje, navodi se u najnovijem izveštaju kompanije BrandTotal. S druge strane, konkurenti kao što su Toyota, BMW, Porsche i Ford troše mnogo na velike društvene platforme: Facebook, YouTube, Instagram i Twitter.

Novi model digitalno transformisane organizacije

Društvo i tehnologija menjaju se brže nego sposobnost većine nas da se tim promenama prilagodimo. Vladimir Vulić, suosnivač Digitalizuj.Me. i programski direktor konferencije Spark.me. u okviru Festivalskog dana Direct Media Akademije 30. maja u Madlenijanumu, govoriće o prelasku na novi umreženi organizacioni model koji promoviše otvorenost, zajednički rad i izgradnju odnosa.

Cela struka nema dobru reputaciju zbog – ljudi!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Marinom Grihović, direktorkom PR agencije Headline i digitalne agencije Dkit.

Lansirana „Naša mreža” – prva besplatna biznis platforma u Srbiji

0

Lanisirana je prva besplatna biznis platforma u Srbiji „Naša mreža” zahvaljujući kojoj će mala i srednja preduzeća moći jednostavno da unaprede svoje poslovanje.
Kompanija Vip mobile kreirala je jedinstvenu biznis platformu sa idejom da ponudi relevantan i koristan sadržaj, kao i da kompanijama obezbedi mesto gde će biti u mogućnosti da se međusobno povežu i ostvare saradnju.

Jovan Stojanović drugi put zaredom izabran za predsednika IAA Srbija!

0

Redovna izborna skupšina srpskog ogranka IAA održana je 28. maja u Hotelu Radisson Collection. Za predsednika Asocijacije izabran je Jovan Stojanović, CEO, Direct Media, čiji je ovo drugi mandat na poziciji predsednika Asocijacije.

web.burza od sada nosi naziv Human!

0

REGION – Nakon 18 godina rada i više od 1.000 uspešnih projekata, web.burza od danas i formalno menja naziv u Human.

Loptica je na obe polovine istovremeno, što stvari čini komplikovanijima!

0

Deseti po redu Vivaldi CMO forum i ove godine okuplja marketing profesionalce na Mokroj Gori u periodu od 19. do 21. juna. Tema foruma je Brend kultura u digitalnom ekosistemu. Tim povodom, specijalno za Marketing mrežu govori jedan od predavača na Forumu i bivši šef strategije GOOGLE ZOO Lazar Džamić.

XTC, a smelly business!

0

SVET – XTC je vruća tema u Holandiji. Proizvodnja XTC i drugih sintetičkih droga, predstavlja opasnost od toksičnih supstanci, gasova, požara i eksplozija. Proizvodnja droga, takođe, stvara opasan otpad. Ovaj otpad se često baca u vodu ili u prirodne rezervate, što dovodi u opasnost zdravlje ljudi, životinja i biljnog sveta. Kada se otrovni otpad baca u vodu ili kanalizacione sisteme postoji i rizik od zagađenja vode za piće.

TOP 10 najboljih globalnih PR agencija u 2019.

0

SVET – Holmes Report tradicionalno je objavio godišnji pregled svetskih PR agencija i rang listu prvih 10 prema prihodima u prethodnoj godini.