Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 361

Poverenje je deo efikasnosti!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Tijanom Adamov, direktorkom agencije Scholz&Friends.

Ruska internet kompanija Yandex ulazi na tržište Balkana!

Najveća ruska internet kompanija Yandex, vlasnik najpopularnijeg ruskog pretraživača i internet-portala, ulazi na tržište Balkana.

Ko je originalni influenser?

Poslednji, završni dan Direct Media Akademije koja se održava od 28. do 30. maja u Madlenijanumu, okupiće jak tim predavača, ne samo svetskih i domaćih imena iz industrije advertajzinga već i iz drugih, usko povezanih branši. Specijalno iz kompanije Freewheel, Comcast company na Festivalski dan Direct Media Akademije, kao gost iznenađenja, stiže Willem Janssen, Director, Head of SSP Sales, BeNeLux/ CEE.

Podsećamo vas da je MEDIA REINVENTION YOU NEED — AND NEVER THOUGHT POSSIBLE ono u šta veruje Freewheel kompanija, globalni lider u integrisanju linearne i digitalne televizije u cilju osnaživanja komunikacija brendova!

Willem Janssen je baš ovaj fenomen odabrao kao temu svog predavanja „Ko je originalni infulenser?“. Moćna i nezadrživa ekonomija influensera upredo se razvijala sa sve većim uspehom društvenih mreža. Paralelno, isti pomaci u digitalnoj tehnologiji omogućili su da se televizija kao medij, sve brže razvija. Upravo o ovoj vezi će nam pričati Willem.

Pored Willema Janssena, na sceni Madlenijanuma će se predstaviti poznati marketinški ekspert iz Izraela, Ravid Kuperberg iz agencije Mindscapes, gde će govoriti o pojmu „StoryTeching“ odnosno o upotrebi tehnologija u marketingu. Jon Burkhart, marketinški konsultat u kompaniji TBC Global, strateg za sadržaj i koautor knjige Newsjacking održaće predavanje pod nazivom „Constant Curiosity – kako neočekivana pitanja stvaraju trenutke za pamćenje?“ na kojem će vas naučiti da koristite Provokaciju, Originalnost, Razigranost i Iznenađenje a sve kako biste se bolje povezali sa promenljivim potrebama svoje ciljne grupe. Publika Festivalskog dana će direktno od našeg proslavljenog umetnika, Dragana Bjelogrlića slušati o tome gde se nalazimo na mapi svetske produkcije i inovacija na polju filmske umetnosti. Od Srđana Đurđevića, direktora R&D tima United Grupe saznaće kako se moderne tehnologije – mašinsko učenje i veštačka inteligencija – koriste u obradi TV sadržaja, a Vladimir Vulić, suosnivač Digitalizuj.me i Spark.me govoriće o novom modelu menadžmenta u digitalno transformisanim kompanijama.

Ovogodišnja Direct Media Akademija posvećena je obeležavanju 500 godina od smrti simbola renesansne ere, svestranog genija i vizionara – Leonarda da Vinčija.

Mladi ne treba da se boje da pokažu kreativnost, a stariji treba da veruju u nju!

0

Ivana Knežević, Head of Social Media i Igor Maršićević, Senior Designer u agenciji Drive, specijalno za Marketing mrežu govore šta za njih znači nagrada na takmičenju Young Lions Srbija 2019 i šta je potrebno kako bi mladi talenti više došli do izražaja u struci.

Otvorene prijave za Young Guns 17!

0

SVET – The One Show i ADC Awards otvorio je prijave za svoje prestižno takmičenje Young Guns 17, za sve mlade kreativce do 30 godina.

Održivi dizajn za bolje sutra

0

Samo dva dana nakon što je norvešku platformu za održiva poslovna rešenja pod nazivom The Explorer u Berlinu lično lansirao norveški princ Hakon, ovaj servis predstavljen je i na konferenciji Shift u okviru Mikser Festivala, u beogradskom Muzeju nauke i tehnike.

Reklamondo 2019 – kreativni događaj usred srede

0

U sredu 29.maja sa početkom u 18h održaće se Reklamondo 2019. Osmu godinu za redom studenti u okviru prakse na advertajzing portalu Lumiere.rs okupiće studente i ljubitelje advertajzinga. Događaj će se održati u prostorijama Univerziteta Singidunum, Danijelova 32 (Amfiteatar 22).

Grayling osvojio nagradu Public Affairs Consultancy of the Year

0

SVET – Agencija Grayling proglašena je pobednikom u kategoriji Public Affairs Consultancy of the Year na gala događaju SABRE Awards EMEA 2019, održanom u Londonu. Međunarodnoj mreži sa 31 kancelarijom u 22 evropske zemlje odato je priznanje za rast na području Public Affairs širom Evrope i za uspeh u sprovođenju multi-market aktivnosti za velike međunarodne klijente.

Poverenje sa klijentima stiče se znanjem, rezultatima i korektnim odnosima!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Ivanom Živanovićem, partnerom i kreativnim direktorom agencije AdverCity.

3 stvari koje sam naučila u Mokrogorskoj školi menadžmenta

0

I pre no što smislim neki zanimljiv „lid“, moram odmah da kažem jedno – ako vam se ikada ukaže prilika da odete na neki od kurseva koje organizuje Mokrogorska škola menadženta – ne oklevajte! Pakujte se i krećite! Zašto? Ne zato što bi ovo mogao biti plaćeni native tekst (odmah da se razumemo da apsolutno nije) već samo iz jednog prostog razloga – boravak i prisustvo na programima će vam stvarno dati novu perspektivu…a ako nastavite da čitate, pokušaću da vam prenesem šta sam ja ponela sa prvog modula General management programa.