REGION – Zvanično su otvorene prijave za takmičenje i festival Golden Drum, koji će ove godine biti održan od 17. do 18. oktobra, pod sloganom „Creativity 4 Change“.
Prijave su otvorene do 13. augusta, što je ujedno i krajnji rok za Early Bird prijave delegata. Mastercard, partner drugog izdanja „bezgotovinskog festivala“, i ove godine omogućava i najpovoljnije cene.
Golden Drum takmičarski program podeljen je u dva glavna dela, WHY i WHAT. Svaki od njih podeljen je u podkategorije i kategorije koje odražavaju najnovije trendove u oglašavanju i kreativnoj industriji. Oba dela ocenjivaće međunarodni žiriji, u kojima učestvuju vrhunski profesionalci.
Radove prijavljene u sekciji WHY ocenjivaće žiri pod vođstvom Álvara Rodriguesa, glavnog izvršnog direktora i glavnog kreativnog direktora agencije Fullpack, Rio de Janeiro, Brazil, dok će Tiffany Rolfe, izvršna potpredsednica i glavna kreativna direktorica, R/GA, SAD, predsedavati žirijem u WHAT sekciji. U oba žirija predsednicima će se pridružiti još po 10 vrhunskih profesionalaca.
Tradicija takmičenja Young Drummers nastavlja se i ove godine, u saradnji sa Slovenskom turističkom zajednicom. Mlađi ispod 30 godina iz 57 zemalja pozvani su da učestvuju u takmičenju.
Uz male promene u dužini programa i brže i dinamičnije formate razgovora, Golden Drum približava festivalski program onima koji vreme smatraju vrednom i retkom robom. Tokom dva dana na pozornici Golden Druma predsatviće se oko 40 međunarodnih govornika, koji će govoriti o inicijativama i projektima koji pokreću pozitivne promene na različitim poljima i koje će usmeriti fokus na oglašavanje koje gradi bolje sutra.
Više informacija pronađite na sajtu https://goldendrum.com/