Dobro prihvaćen brend se prepoznaje po čvrstoj emotivnoj vezi sa potrošačem!

Aleksandar Mladenović, izvršni menadžer marketinga i razvoja kompanije Zlatiborac, specijalno za Marketing mrežu govori koliko su emocija, ali i human experiece važni za uspeh nekog brenda na tržištu, kao i u kojoj meri komunikacija brenda mora da prati njegov kvalitet.

Dugo trajanje brenda uglavnom se ističe kao potvrda kvaliteta i snage. Možemo li reći da je građenje brenda maraton, a ne sprint i zašto?
Građenje brenda je dugotrajan proces. Da biste opstali u izazovnoj tržišnoj utakmici, potrebna je velika strast, ali i strpljenje, posvećenost i ljubav. To je energija, ali i investicija koja se očekuje, prvenstveno, od nas koji smo kreatori brenda, da bismo sve, postepeno, preneli i na naše potrošače. Rekao bih da je to zahtevan i skup maraton koji trčimo svi zajedno. Brend grade i svi ljudi koji čine kompaniju, a dele iste vrednosti s njom.

Osim što leči sve rane, vreme razvija i emocionalne veze, između ljudi i brendova. Koliko su emocija, ali i human experiece važni za uspeh nekog brenda na tržištu?
U svetu marketinga je nemoguće preživeti bez emocija, ali ih u tom slučaju morate dobro razumeti i pravilno usmeravati. Sve emocije i inspiracija koje nadođu pri samom izgovaranju imena brenda, potvrđuju vam, zapravo, koliko je duga ta maratonska trka za nama. Naši preci su dobro poznavali prirodu i svoja znanja su nesebično prenosili budućim generacijama. Pokazali su kako ovladati tajnama planine i kako je očuvati za svoje potomke. U „Zlatiborcu” se poštuje tradicija, zahvaljujući kojoj su proizvodi autentični, a oni koji ih stvaraju spremni da se neprekidno usavršavaju i nova znanja utkaju u sve što je nasleđeno, neguju prirodu i sa njom se razvijaju. U ukusu zlatiborac proizvoda sve ostaje zapisano, i tradicija i znanje i priroda, kome se naši potrošači sa zadovoljstvom vraćaju.

Dugovečnost, u većini slučajeva, nije proizašla iz tvrdoglavog prkošenja promenama tržišnih paradigmi, nego iz sposobnosti za evoluciju. Kakva su iskustva kompanije Zlatiborac?
Osim toga što ne odustajemo od tradicionalnog načina proizvodnje i jedinstvene recepture koji naše prozvode čine autentičnim, spremno dočekujemo novine koje se nameću na tržištu, sa idejom da neprekidno ulažemo u modernizaciju i primenu savremenih tehnologija. Naš cilj je stabilna, organizovana i snažna kompanija, koja će stalnim inovacijama, ulaganjem u kvalitet, tehnologije, opremu ali i edukaciju i obuku zaposlenih, uspešno odgovarati na zahteve savremenih potrošača.

U kojoj meri komunikacija brenda mora da prati njegov kvalitet?
Dobro prihvaćen brend se prepoznaje po čvrstoj emotivnoj vezi sa potrošačem. On je, pre svega, asocijacija na nešto lepo, privlačno, poželjno, ali mora pružati i osećaj sigurnosti. Savremen, edukovan potrošač očekuje da od brenda dobije ne samo estetski ugođaj ili hedonistički doživljaj, već da u njemu pronađe identifikaciju sopstvenih vrednosti, a to su ideja o zdravom životu, zdravim navikama, zajedništvu, porodici.

Šta je tajna dobrog zrenja brenda i šta biste savetovali mladim proizvođačima i kompanijama koji tek ulaze na tržište?
Postoji nekoliko ključnih koraka koji su neophodni da biste izgradili stabilan i snažan brend. Ono u šta na početku morate biti sigurni je da su ciljevi kompanije usklađeni s ciljevima brenda. Brendovi su uvek jači kada su u skladu s ciljevima kompanije. Definišite strukturu vašeg brenda. Jasna arhitektura brenda pomaže da isplanirate kako će on rasti zajedno sa kompanijom. Prođite kroz proces pozicioniranja vašeg brenda. On vam je neophodan da utvrdite ciljne grupe potrošača, ali i da proverite kako stojite u poređenju s konkurencijom. Sprovedite kontrolu svih dodirnih tačaka s potrošačima i inovirajte iskustvo korisnika. Povremeno, ali i redovno proveravajte sve što radite, kako biste znali šta treba da izmenite, popravite, izmerite. Samo tako će vaš brend postati moćna investicija koja proizvodi snažne prihode, koji će rasti i razvijate se zajedno sa vama.

Vođeni tradicijom i autentičnim ukusima, kompanija Zlatiborac je nedavno, u saradnji sa kreativnom agencijom Leo Burnett i Artvark produkcijom, pokrenula novu kampanju pod sloganom „Umeće u ukusu ostaje zapisano„. U nastavku pogledajte TV oglas nove kampanje.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari