Poverenje daje sigurnost!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Ilijom Dragišićem, direktorom agencija DIMIS creating & improving brands.

„Naravno da je poverenje važno u svakom segmentu života pa i u poslovnom. Meni lično poverenje daje sigirnost i komfor da o određenim aktivnostima ne moram da razmišljam i ulazim do tančina u svaki aspekt. Kada pričamo o današnjem poslovanju poverenje je lako proverljivo za određene segmente, bilo da je u pitanju cena, rezultat, odluka, savet vrlo brzo se može proveriti bilo kakva tvrdnja ili ponuda. Međusobno poverenje svih činilaca u marketinškoj struci je neophodno za kvalitatan rezultat, a pogotovo imati poverenje u struku mislim da danas ne sme biti upitno jer je odavno postalo jasno da je marketinški način poslovanja jedini moguć. Možemo da ga zovemo raznim popularnim imenima, agilan razvoj, dizajn pristup, međutim svaki ima uporište u razumevanju tržišta i osmišljavanju najboljih rešenja da se odgovori na te potrebe.

S druge strane, mislim da je loša reputacija struke uglavnom vezana za biznise koji nisu došli u poziciju da imaju odvojen marketing tim ili gde su ljudi na pozicijama odgovornim za marketing nedovoljno edukovani da razumeju šta je uloga struke i na koji način ona može da doprinese stvaranju nove vrednosti odnosno povraćaj investicije.“


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari