Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 362

Kupci u Sloveniji bili šokirani praznim policama u hipermarketu!

0

REGION – Agencija New Moment Ljubljana je, na inicijativu Rotaract kluba Slovenija, u saradnji sa Pčelarskim savezom Slovenije i hipermarketom Tuš, pripremila zapaženu kampanju za očuvanje pčela.

Evrovizija – koja država je bila pobednik na društvenim mrežama?

0

Takmičenje za pesmu Evrovizije završeno je prošlog vikenda, a pobedu je odneo Holanđanin Dankan Lorens sa emotivnom, pesmom „Arcade“. Nevena Božović, koja je pesmom „Kruna“ predstavljala Srbiju, osvojila je ukupno 89 poena i na kraju finalne večeri zauzela 17. mesto. Iako Srbija već godinama ne ulazi u TOP 10 zemalja u finalu Eurosonga, interesovanje javnosti za ovaj događaj ne jenjava. Uz spomoć start up kompanije Digital Element ispitali smo koliko se o Evroviziji pisalo u medijima, a koliko na društvenim mrežama i koje su zemlje pobrale najviše simpatija publike.

Evrovizija sve interesantnija medijima
Od početka godine, iz meseca u mesec, raslo je interesovanje medija za Evroviziju. U februaru mesecu, kada se na Beoviziji birao predstavnik Srbije na Eurosongu, objavljeno je ukupno 37 vesti posvećenih najvećem evropskom muzičkom takmičenju. U martu mesecu ovakvih objava bilo je 86, dok je u aprilu objavljeno ukupno 83 teksta posvećenih Evroviziji. U prvih tri nedelje maja meseca objavljeno je ukupno 606 vesti, što u odnosu na prethodni mesec predstavlja rast od čak 630 odsto.

Društvene mreže i pojedinačni nastupi
Na društvenim mrežama i forumima, najviše su se komentarisali pojedinačni nastupi, pre svega predstavnice Australije, Kejt Miler Hajdke, koja imala je nesvakidašnji scenski nastup. Zapažen broj komentara imala je i naša predstavnica, Nevena Božović, ali i pobednik Evrovizije – predstavnika Holandije. 

Srbije najviše u online medijima
Sa druge strane, online mediji su najviše pažnje posvetili Srbiji. Nakon Srbije, najviše su pisali o nastupima predstavnika Holandije, zatim Islanda, Australije i Severne Makedonije. Dok su holandski predstavnik i predstavnica Australije pažnju naših medija zadobili zbog osvojenog prvog mesta i efektnog scenskog nastupa, o predstavnicima Islanda se pisalo u pretežno negativnom kontekstu. Oni su, naime, nakon što su izveli svoju numeru, raširili zastavu Palestine, što je razljutilo brojne gledaoce u Tel Avivu, gde se Eurosong i održavao. Veliku pažnju medija privukla je i Tamara Todevska, koja je predstavljala Severnu Makedoniju, a koja je poznata i u našoj zemlji, pre svega zahvaljujući svojoj sestri, Tijani Dapčević.

Negativni komentari na vesti
Od ukupno 812 vesti objavljenih u medijima od početka februara do 21. maja, najveći broj komentara imale su vesti koje kritikuju domaći izbor za predstavnika na Evroviziji ili dovode u pitanje logičnost raspodele glasova publike i stručnih žirija na Evrosongu. Tako je najviše puta komentarisana vest naslova “Kristina Kovač ogorčena zbog lošeg plasmana Srbije: RTS, promenite pravila za izbor pesme za Evroviziju”, a nakon nje vest naslova “OGROMNA RAZLIKA U GLASANJU: Da se na Evroviziji pitala SAMO PUBLIKA, pobedu ne bi odnela NIJEDNA od prve tri prvoplasirane zemlje u finalu”.

Nakon Evrovizije, mediji su pisali da je Nevena Božović razočarana što od žirija komšijskih zemalja nije imala podršku – Makedonci, Slovenci i Mađari nisu joj dali nijedan bod, Hrvati su joj dali četiri boda, a samo je od Crnogoraca dobila maksimalnih 12 poena. Većina komentara čitalaca poklapala se sa pretežno negativnim stavovima najčitanijih tekstova i isticala nelogičnosti u načinu evrovizijskog glasanja.

Iako Srbija već godinama ne beleži značajniji uspeh na Evroviziji, ovo takmičenje je i dalje jedan od omiljenih povoda za komentarisanje kako na društvenim mrežama i formumima, tako i u medijima, ispod objavljenih vesti.

Autor teksta: Digital Element 

Poverenje je stvar odluke!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Svetlanom Ćopić, kreativnom direktorkom agencije Block&Roll.

Poverenje je ključni deo građenja uspešnih odnosa

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Olgom Marinković, direktorkom agencije SVA.

Predstavljen program 9. Brending konferencije

0

REGION – Svi uspešni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabeležena u vremenu, svakako je uticaj koji su izvršili na potrošače, menjajući svoje poslovanje, ali i svet oko sebe na bolje.

Apple – kreativni oglašivač godine na Cannes Lions

0

SVET – Titulu Kreativni oglašivač godine organizatori Cannes Lions dodeljuju kompanijama koje se od drugih razlikuju po inovativnom, globalnom marketingu svojih proizvoda te podstiču kreativnost u tržišnom komuniciranju. Apple je prvi put kreativni oglašivač godine i tu će titulu preuzeti od svog (tehnološkog) konkurenta Googla.

6 najznačajnijih trendova sa The Next Web 2019

0

“The Next Web je definitivno jedna od najznačajnijih konferencija na području Evrope koji se bavi marketingom, tehnologijom i inovacijama. Ove godine održao se po četrnaesti put u Amsterdamu, a ja sam imala sreće da po drugi put posetim ovaj festival i tokom 21 predavanja koje sam u dva dana slušala budem svedok najnovijih trendova i predviđanja kada je u pitanju naša industrija. U nastavku sam pokušala da vam prenesem šest najznačajnijih trendova sa ove konferencije.“ – izjavila je Ljubica Vukčević, Insight Manager u DIRECT MEDIA United Solutions.

Brend kultura u digitalnom ekosistemu

0

Deseti po redu Vivaldi CMO forum i ove godine okuplja marketing profesionalce na Mokroj Gori u periodu od 19. do 21. juna. Tema foruma je Brend kultura u digitalnom ekosistemu. Tim povodom, specijalno za Marketing mrežu govore Milka Negrović, Strategic Account Manager agencije Homepage Creative Digital, Bojan Joksimović, Managing director, O5 Brand Design Consultancy i Bojan Balaž, organizator Vivaldi CMO foruma.

Vreme je da preuzmemo odgovornost!

0

U nedelju, 26. maja, od 12.30h na SHIFT konferenciji u okviru Mikser festivala 2019 u Muzeju nauke i tehnike održaće se predavanje pod nazivom “Pozicioniranje Norveške kao lidera održivog razvoja”.

Dodeljene nagrade PRiZNANJE 2019!

0

New Moment New Ideas Company proglašena je za najbolju agenciju za odnose sa javnošću za 2018. godinu. Ovu odluku doneo je stručni žiri Društva Srbije za odnose s javnošću koji je sinoć na 22. tradicionalnom PRijemu nagradio najbolje agencije, projekte, inicijative, pojedince, i kampanje za prethodnu godinu.