Ukoliko nema poverenja nema ni uspešne saradnje!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Jelenom Simić Milojević, Account Managerom agencije V+O Communication.

„Na saradnju klijent – agencija ili agencija – mediji može se gledati kao na brak ili partnersku vezu, jer je danas više nego ikad potrebno formirati svest da zajednički radimo na postizanju poslovnih i komunikacionih ciljeva. Ukoliko nema poverenja ili je ono narušeno iz nekog razloga, ta veza će pući. Ali, poverenje ne može biti jedini faktor koji će kreirati uspešnu saradnju. Ono što danas čini win-win kombinaciju uključuje kombinaciju raznih faktora – od besprekorno urađenog posla i fer saradnje, preko konstantnog ulaganja i negovanja dobrih međuljudskih odnosa, pa sve do kontinuirane edukacije i kreiranje inovatnivnih rešenja. Kao jedan od faktora koji će u narednim godinama dobijati na sve većem značaju jeste princip transparentnosti i savesnog ispunjavanja ugovorenih obaveza. Sve ovo vodi ka građenju dobre reputacije ne samo kompanija ili agencija, već i same industrije komunikacija i uvođenja nekih novih, boljih praksi u daljoj budućnosti.“


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari