Loša reputacija struke je nasleđe starog načina razmišljanja

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Draškom Roganovićem, direktorom agencije MPG Plus.

„Kakvo nam je zdravstvo, školstvo i sudstvo takvo nam je i stanje u struci, retko se dešava da je moguće izbeći uticaj celokupnog društva i svakako da ima mnogo prostora za napredak. Kada pričamo o mogućoj lošoj reputaciji svrhe mislim da se radi o kombinaciji nasleđa starog načina razmišljanja u kome bavljenje komercijalnom delatnošću u startu ima određenu negativnu konotaciju, a naročito je prisutno kada se radi o delatnosti sa kojom široka javnost nije suštinski upoznata i postoji visoka doza nerazumevanja. Smatram da bi bilo jako korisno u obrazovni sistem, u okviru postojećih ili novih predmeta, više pažnje posvetiti preduzetništvu, ekonomiji i marketinškim komunikacijama i na taj način uticati na pravilnu ocenu značaja ove struke i njenog konkretnog stanja kod nas. Kada pričamo o toj temi u okviru struke najviše primedbi se odnosi na kvalitet kadra na svim stranama, a tu se opet možemo vratiti na početak odgovora.“


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari