Izabrani predsednici žirija za dodelu nagrada #kaktus2019!

Marketing mreža raspisala je konkurs za 5. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2019. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Oni su, između sebe, tajnim glasanjem, izabrali kolege koji će ove godine voditi Žiri za dodelu nagrada KAKTUS 2019.

Za predsednika Žirija za Srbiju izabran je Vladimir Mitrović, Creative Director agencije Ovation BBDO, dok je za predsednika regionalnog dela Žirija izglasan Igor Mladinović, Chief Creative Director agencije Imago Ogilvy, Hrvatska.

Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Aleksandra Radujko, Managing Director, New Media Team; Dejan Krivokapić, Art Director, Kreativa New Formula an element of Alkemy; Iva Đurković, Managing Director, LUNA\TBWA i OMD Media; Ivan Pavlović, Co-Founder & CEO, Spring Onion Studio; Ivana Zeković, Creative Director, Saatchi & Saatchi Belgrade; Katarina Pribićević, Strategic Planning Director, McCann Beograd; Maja Jovanović, Account Manager, Degordian; Miloš Skokić, Managing Partner, Žiška; Nevena Milanović, Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy; Slobodan Jovanović, Founder & Creative Director, Coba & Associates; Veljko Golubović, Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company i Voljena Daničić, Head of Creative, Direct Media United Solutions.

Regionalni žiri ove godine činiće: Dajan Javorac, Founder & Creative Director, MANIA Advertising Agency (BiH); Darko Buldioski, Founder, New Media (MK); Gregor Firbas, Head of Digital, Futura DDB (SLO); Katja Mlakar, Creative Director, AVI – Agencija vrhunskih idej (SLO); Kristijan Andoljšek, Senior Art Director, Innovatif (SLO); Luka Bajs, Creative Director, Grey Ljubljana (SLO); Luka Pervan, Creative Director, Señor (HR); Manuela Šola, General Manager, Komunikacijski laboratorij (HR); Sašo Dimitrievski, Partner, Member of Executive Board, Pristop Group (SLO); Sašo Petek, Creative Director, Agencija 101 (SLO); Sean Poropat, Partner & Creative Director, Studio Sonda (HR) i Tomislav Bader, Partner, Švicarska (HR).

Predsednici Žirija rekli su da će, zajedno sa ostalim kolegama, pristigle radove ocenjivati strogo, ali pravično, kao i da će nagrade dobiti isključivo najkvalitetnije kampanje, koje pomeraju granice.

Nagrade se dodeljuju u 23 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2019 slavi samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Konkurs je otvoren do 20. septembra.

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“. Festival će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre.

Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na sajtu www.kaktus.rs.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari