Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 363

Golin proglašen za globalnu agenciju godine

0

SVET – Agencija Golin osvojila je prestižnu nagradu „Global agency of the year“ na tradicionalnoj svečanosti PRWeek Global Awards, održanoj juče u Londonu.

New Moment proglašen PR Agencijom godine

0

Na 22. tradicionalnom PRijemu nagrađene najbolje agencije, projekti, inicijative, pojedinci, i kampanje za prethodnu godinu. Na ovogodišnji konkurs stiglo je 56 prijava u 13 kategorija, dok je o najboljima odlučivalo 14 stručnjaka iz oblasti komunikacija.

Medijsko istraživanje o ponudama bankarskih usluga u 2018.

0

U sve dinamičnijem poslovnom okruženju, banke na različite načine pokušavaju da zadrže postojeće i dobiju nove korisnike. Da bi obezbedile konkurentnost na tržištu, banke teže da se njihove usluge razlikuju u odnosu na konkurenciju, plasirajući ih na najbolji način kroz različite kanale komunikacije – tradicionalne, društvene medije, newslettere, flajere, bilborde itd. Rezultati medijskog istraživanja usluga bankarskog sektora agencije „Kliping“ za 2018. godinu pokazali su da su se u tradicionalnim medijima (štampa, TV, radio i internet portali) najčešće plasirale ponude različitih vrsta kredita.

Borislav Miljanović dobitnik nagrade „Srđan Đurić“

0

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) je 21. maja, na 22. dodeli godišnjih nagrada PRiZnanje 2019, dodelilo dr Borislavu Miljanoviću, direktoru Represent Systema nagradu „Srđan Đurić“. Nagrada za izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija „Srđan Đurić“ se dodelјuje kao posebno priznanje profesionalcima iz svih oblasti odnosa s javnošću i komunikacija.

Transformisali smo televiziju i napravili podlogu za dalje inovacije

Kakav svet inovacije je vezan za novu eru televizije i kako United Grupa kroz svoje inovacije, a pre svega EON smart box i EON aplikaciju modernizuje regionalno tržište. Kroz konkretne analitike, Srđan Đurđević, Research and Development Director United Group, na Direct Media Akademiji u okviru Festivalskog dana 30. maja, prikazaće promene u navikama konzumacije televizije i kako se Machine learning i Artificial intelligence koriste u upotrebi obrade TV sadržaja i metadata. Ako želite da saznate šta će biti glavne inovacije na televiziji kao mediju – ovo je predavanje koje ne treba propustiti.

Kreativa je ista na svim jezicima

0

Išli smo u McCann Milano u okviru exchange programa McCann mreže i evo kako smo se proveli…

Novo pojačanje u Komunikacijskom laboratoriju

0

REGION – Komunikacijski laboratorij proširio je portfolio klijenata, pa je usledilo i dodatno osnaživanje tima od internih napredovanja do zapošljavanja novih snaga.

MEF fakultet i agencija Foster+Svensson zajedno u misiji obrazovanja studenata

0

Prema poslednjem popisu stanovništva Republičkog Zavoda za statistiku, u Srbiji je fakultetski obrazovano 10,59 odsto od ukupnog broja građana Srbije, 14 odsto odraslih nema završenu osnovnu školu, iako je ona po zakonu obavezna, dok diplomu srednje škole nema svaka peta odrasla osoba. U školskoj 2017/18. godini u Republici Srbiji na državnim i privatnim univerzitetima ukupno je upisan 214 681 student, od toga 86,8% studenata upisano je na državnim, a 13,2% studenata na privatnim fakultetima.

Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije (MEF) i marketinška agencija Foster + Svensson iz Beograda ostvarili su saradnju u oblasti obrazovanja studenata ove visokoškolske ustanove kako bi kroz stručan i moderan pristup studijskim programima omogućili što kvalitetnije obrazovanje studenata u Srbiji.

Studenti MEF fakulteta će imati priliku da kroz predavanja i radionice steknu znanja i praktična iskustva koja će im pomoći pri završetku studija i daljem razvoju profesionalne karijere. Takođe, agencija će studentima preneti praktično znanje kada je reč o saradnji i odnosima između klijenata i agencija, načinu rada, a kroz prikaz svakodnevne komunikacije, kao i poslovnih zahteva koje klijent može da uputi agenciji, ali i obratno, ono što je neophodno da klijent dostavi agenciji kako bi sve bilo što kvalitetnije završeno. Kroz organizaciju radionica, simulira se stvarno poslovno okruženje i situacije u kojima će studenti moći da se nađu svakodnevno pri obavljanju posla.

Vladimir Suvodolac, izvršni direktor agencije kaže da je saradnja sa MEF fakultetom došla iz želje da sarađuju sa najboljima čime će zajedno doprineti unapređenju obrazovanja u Srbiji, a studenti u toku školovanja imati zaokružen proces studija.

– Foster + Svensson je pored Erste banke, NLB banke, Credit Agricole banke, Valamar-a, OEI Austrijskog instituta, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, postao partner MEF Fakulteta, što je došlo iz obostrane želje za postizanjem što kvalitetnijih studijskih programa u Srbiji. Studenti bi na jednom mestu, pored teorijske nastave, dobili i praktična znanja iz struke i u oblasti studijskih programa za koje se školuju. Kao poslodavcima važno nam je da možemo da se oslonimo na znanja i stečena iskustva studenata iz Srbije, pri čemu kada birate kolege i saradnike, uvek morate da vodite računa o njihovom teorijskom i praktičnom znanju. Sa MEF fakultetom obrazovanje podižemo na jedan viši nivo u smislu kvaliteta i verujemo da je ovo samo jedan korak u stvaranju što kvalitetnijeg obrazovnog sistema, rekao je Suvodolac.

Podaci Republičkog Zavoda za statistiku pokazuju da je na popisu iz 2002. godine bilo 11% onih koji su završili visoku i višu školu, dok je prema podacima iz 2011. godine taj broj porastao na 16,24 odsto. Zanimanja koja su danas najtraženija, do pre 15-20 godina nisu postojala jer razvoj tehnologije neumorno utiče na sve sfere društva. Ovaj ubrzani razvoj zahteva obrazovanje mladih ljudi za poslove koji još ne postoje i korišćenje tehnologija koje još nisu ni izmišljene. Drugim rečima, traži se obrazovanje koje će upravo kreirati nove poslove i nove tehnologije, ali i sa kojima će studenti moći da održe korak i savladaju ih.

Seedstars u potrazi za najboljim startapima u Srbiji!

Seedstars World, najveće startup takmičenje za tržišta u razvoju i brzorastuće startup scene, dolazi u Srbiju po treći put. Uz podršku lokalnog domaćina Univerziteta u Novom Sadu, Seedstars World će održati dinamičan pitching događaj 2. juna u 16:30 časova.

Autentičnost je ono što potrošači najviše cene!

0

Nikola Šućur, Marketing Manager Serbian Brands u kompaniji Apatinska pivara, govori o utiscima sa radionica kompanija na forumu IZAZOV 2019 i izazovima u pivskoj industriji.