Osmi CANnual sastanak održan u Beogradu

Svake godine WeCAN mreža održava svoj CANnual Meeting u drugome gradu, a 8. izdanje ovog događaja ugostili su Beograd i agencija New Moment New Ideas Company.
Predstavnici nezavisnih oglašivačkih agencija iz 11 zemalja okupili su se kako bi procenili godinu iza sebe, i izgradili jače veze, saopštili su organizatori.

Osim razmene iskustava sa različitih tržišta srednje i istočne Evrope, svake godine na događaju se obrati i drugi glavni govornik, a ovaj put bio je to Lazar Džamić, bivši direktor brend planiranja u Google ZOO London, koji je predstavio svoja mišljenja o izgradnji brendova u svetu u kojem se sve može „skippati“.

„Beograd je otvoren, živ grad, i stoga je zadovoljstvo pozdraviti kolege iz cele regije u ovom kreativnom centru u nastajanju. CANnual sastanci nisu samo savršene prilike za jačanje naših veza, već i za susrete sa različitim načinima razmišljanja. Lazar Džamić spaja globalno iskustvo s lokalnim perspektivama, te je preneo savršene primere kako ova regionalna mreža može provesti neke šire trendove,“ rekao je Žarko Sakan, direktor New Moment New Ideas, domaćin ovogodišnjeg sastanka.

„Nužno je povezati različite pristupe u mreži: kreativne, medijske i digitalne agencije koje razmenjuju ideje tokom naših sastanaka. Mi nastojimo prikazati primere koji se mogu koristiti, i upravo u tome leži naša snaga,“ rekao je László Szarvas, izvršni direktor weCAN-a.

Na 8. CANnual sastanku učestvovali su predstavnici agencija: 01MarketingHouse (SK), Ascanius Media (SI, HR, BA), Café Group (HU), Café Communications Sofia (BG), Café Communications Ukraine (UKR), Comtech CAN (CZ), Media People (PL), New Moment New Ideas Company (RS), PAN (SI), Pink Moon (HR), The Group (RO) i WALK (PL).


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari