REGION – U okviru Interact konferencije dodeljene su nagrade MIXX Europe za najbolje projekte digitalnog oglašavanja u Evropi. Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey osvojili su srebro u kategoriji brend oglašavanja za kampanju Croatia je Hrvatska koju su realizirali u saradnji sa Adris grupom i agencijama Brigada i Millenium promocija te su jedini nagrađeni iz Hrvatske i regije među kampanjama za brendove kao što su Coca-Cola, Nestle, PepsiCo, Samsung, Unilever ili Vodafone.
Ovo je jedno od najvažnijih takmičenja za digitalno oglašavanje u Evropi, koje organizuje IAB Europe, a nagrade su ove godine dodeljene u Varšavi.
Predsednica žirija Anna Lubowska izjavila je: „Oglašivači danas imaju čitav spektar kanala kojima mogu dopreti do ljudi što sa sobom nosi izazove o alociranju marketinških budžeta. Slaveći najbolje projekte, evropske MIXX nagrade naglašavaju zašto je digital nužan kanal bilo koje kampanje. Ovo takmičenje prepoznaje te kampanje i njihove tvorce koji postižu izvrsnost u digitalnom oglašavanju.“
Projekt Croatia je Hrvatska ovim je do sada osvojio jedanaest nagrada među kojima su i Effie za marketinšku efikasnost, MIXX i SoMo Borac za digitalni marketing i dr.