today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Poverenje i dalje postoji – i u našoj industriji i u našim životima!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Marijom Matić, Data & Communications direktorkom agencije Direct Media United Solutions.

„Poverenje je za mene osnov svakog dobrog poslovnog ili privatnog odnosa i komunikacije. Podrazumeva međusobno uvažavanje, poštovanje i iskrenost. Bez toga nema ni građenja timova, ni uspešnih kompanija niti uspešnih kampanja. To je, pre svega, jedan dugotrajan proces. I mislim da je najveći problem struke čvrsto istrajavanje u odluci o stvaranju odnosa poverenja svih strana i agencija i oglašivača i medija. Za poverenje su potrebni, pre svega, etički postulati i zato je za sve nas, u današnje vreme puno različitih iskušenja, veliki izazov i veliki uspeh upravo ostvariti poverenje u bilo kom segmentu. Ali što je najvažnije, poverenje i dalje postoji i u našoj industriji i u našim životima. Zahvaljujući ljudima koji su odlučili da poverenje bude njihova vrednost u radu.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!