REGION – Festival Cannes Lions otvorio je svoja vrata učesnicima iz više od sto zemalja. Objavljeni su uži izbori takmičenja u nekim od kategorija, a među njima je i hrvatska agencija – Studio Sonda.
Projekat hrvatske agencije pod nazivom Piquentum Wine našao se u užem krugu kategorije Industry Craft Lions (potkategorija Packaging Design) zajedno sa nekim od najvećih svetskih brendova kao što su McDonald’s, Puma, Uber, Nike i Samsung.
Piquentum Wine projekat je opisan kao art direkcija prirode. Reč je o dizajnu ambalaže, tj. etikete vina – u saradnji sa Meteorološkim zavodom, godinama su prikupljani podaci o vremenskim okolnostima u vinogradu. Količina padavina najbolji je pokazatelj strukture vinske godine, a ponašanje prirode doslovno je preneseno na etiketu boce – veličina krugova prikazuje količinu padavina po mesecima. Ovo je, tvrde dizajneri, priča o tome šta se tokom godine događa u vinogradu; priča o prirodnosti vina.
Više informacija pročitajte ovde.