today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljeni rezultati prvog talasa istraživanja #AgencyReport19!

Marketing mreža objavila je rezultate prvog talasa istraživanja #AgencyReport19. U prvom talasu podatke o svom poslovanju i uspesima poslale su 102 agencije, koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija. U odnosu na prethodnu godinu, broj agencija, koje su se uključile u projekat, uvećan je za više od 37%.

Čak 76% agencija koje su učestvovale u istraživanju navele su da je neto plata juniora u agencijama u 2018. iznosila od 30 do 50 hiljada dinara. Neto plata accounta u agencijama u prethodnoj godini iznosila je od 50 do 70 hiljada dinara, reklo je 52% ispitanih agencija. U 46% slučajeva kreativni direktori zarađivali su od 100 do 150 hiljada dinara, rezultati su istraživanja #AgencyReport19.

Kada govorimo o Key Account Directorima i Client Service Directorima, neto zarada za ove pozicije u 2018. iznosila je, u 73% slučajeva, od 130 do 200 hiljada dinara, dok su osnivači i CEO agencija zarađivali preko 200 hiljada dinara u prethodnoj godini, navelo je 33% ispitanih agencija.

Čak 56% agencija koje su učestvovale u istraživanju navele su da su u 2018. povećale broj klijenata u odnosu na 2017. godinu, dok je 15% njih zabeležilo pad.

Zanimljiv je podatak da 45% agencija samo ponekada učestvuje na takmičenjima za strukovne nagrade, a 35% ne učestvuje nikada. Najrelevantnije domaće nagrade su Effie (32%) i Kaktus nagrade (30%), dok 12% agencija smatra da su to Mixx Awards, 10% UEPS nagrade i 8% DSOJ PRiZNANJA.

Samo 9% agencija smatra da su nagrade veoma važne za njihovu agenciju, dok isti procenat misli da su potpuno nevažne. S druge strane, 37% agencija smatra da su strukovne nagrade uglavnom važne.

Rezultati prvog talasa istraživanja koji se odnose na planove za budući razvoj poslovanja agencija biće objavljen u ponedeljak 24. juna.

Drugu godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu su uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija (bez preduzetnika), raspoređene u osam grupacija.

Drugi talas istraživanja je u toku i predstavlja prikupljanje i analizu javno dostupnih podataka o poslovanju agencija u 2018. godini, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.

Kao i prošle godine, cilj istraživanja je analiza tržišta za prethodnu godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs

Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport19

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!