today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Media Talks 25. juna u Beogradu!

Budući da se nezavisni mediji u Srbiji bore da ostanu na površini u ekonomskom, tehničkom i političkom okruženju koje se neprestano menja, USAID SMS projekat nastoji da promeni način razmišljanja i pomogne u razvoju poslovnih praksi koje se oslanjaju na moć interneta i lojalnost publike na putu ka održivoj budućnosti.

Inovacije u medijskom biznisu, modeli pretplate, članstva i donacija, podrška zajednice, medijska merenja i istraživanje o tome kakav medijski sadržaj domaća publika gleda, čita i prati teme su o kojima će se 25. i 26. juna razgovarati na prvom Media Talks-u, u organizaciji USAID-ovog projekata jačanja okruženja za održivost medija.

Prvi dan Media Talks-a biće rezervisan za predstavljanje rezultata najnovije analize o navikama i potrebama medijske publike u Srbiji. Program će obuhvatiti i prezentaciju primera dobre prakse gostiju iz SAD i EU, ali i panel diskusiju u vezi sa standardizacijom medijskih merenja. Prisutni će takođe imati priliku da čuju iskustva domaćih organizacija u njihovim nastojanjima da razviju nove biznis modele i digitalne usluge, u cilju održivijeg medijskog poslovanja.

Drugi dan na Media Talks-u namenjen je organizaciji radionica i konsultativnih sastanaka o tome kako se gradi zajednica oko medija, razvijaju održiviji modeli funkcionisanja, ali i kako podići kapacitete za uspešnije sprovođenje procesa javnog zagovaranja ka boljim uslovima poslovanja na medijskom tržištu u Srbiji. Učesnici će dobiti priliku za direktne konsultacije sa domaćim i stranim medijskim stručnjacima, kroz Speed-dating sesiju i rad u grupama. Učešće u navedenim aktivnostima moguće je isključivo po pozivu organizatora.

Prijavu za učešće na Media Talks-u zainteresovani mogu popuniti ovde najkasnije do 20. juna 2019. godine. Prijava je obavezna, a broj mesta ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!