Ulaganje u razvoj tima i zaposlenih važna stavka agencija u Srbiji u 2019.

Marketing mreža objavila je rezultate prvog talasa istraživanja #AgencyReport19. Ove nedelje objavljujemo drugi deo ovog istraživanja koji se odnosi na planove za budući poslovni razvoj agencija u Srbiji.

Čak 61% agencija koje su učestvovale u istraživanju navele su da su u 2018. ostvarile gotovo sve ciljeve ili planove iz 2017. godine, dok je 10% ostvarilo upotpunosti sve zacrtane planove.

46% agencija beleži najveći rast klijenata i najveći napredak u poslovanju u oblasti digitalnog marketinga, dok 31% njih smatra da u FMCG industriji imaju najveći potencijal za dobijanje novih klijenata i razvoj poslovanja u narednih godinu dana.

Kada su u pitanju dalji razvojni planovi, 40% agencija ulagaće u razvoj tima i zaposlenih, dok 24% planira pokretanje novih projekata i plasiranje novih komunikacionih alata. Čak 64% agencija u Srbiji planira širenje i otvaranje novih predstavništva na tržištu Evrope.

Kada je u pitanju uvođenje novih usluga i delatnosti, 50% agencija u planira uvođenje ili širenje sektora za digitalni marketing u okviru agencije u 2019, dok 18% vidi potencijal u širenju u oblasti organizacije sajamskih nastupa i drugih događaja.

Još jedna potvrda da su agencijama zaposleni i razvoj timova veoma važni, pokazuje i činjenica da je 35% ispitanika reklo da će se u ovoj godini fokusirati na razvoju i obuku zaposlenih.

U prvom talasu podatke o svom poslovanju i uspesima poslale su 102 agencije, koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija. U odnosu na prethodnu godinu, broj agencija, koje su se uključile u projekat, uvećan je za više od 37%.

Drugu godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu su uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija (bez preduzetnika), raspoređene u osam grupacija.

Drugi talas istraživanja je u toku i predstavlja prikupljanje i analizu javno dostupnih podataka o poslovanju agencija u 2018. godini, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.

Kao i prošle godine, cilj istraživanja je analiza tržišta za prethodnu godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs

Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport19


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari