today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ulaganje u razvoj tima i zaposlenih važna stavka agencija u Srbiji u 2019.

Marketing mreža objavila je rezultate prvog talasa istraživanja #AgencyReport19. Ove nedelje objavljujemo drugi deo ovog istraživanja koji se odnosi na planove za budući poslovni razvoj agencija u Srbiji.

Čak 61% agencija koje su učestvovale u istraživanju navele su da su u 2018. ostvarile gotovo sve ciljeve ili planove iz 2017. godine, dok je 10% ostvarilo upotpunosti sve zacrtane planove.

46% agencija beleži najveći rast klijenata i najveći napredak u poslovanju u oblasti digitalnog marketinga, dok 31% njih smatra da u FMCG industriji imaju najveći potencijal za dobijanje novih klijenata i razvoj poslovanja u narednih godinu dana.

Kada su u pitanju dalji razvojni planovi, 40% agencija ulagaće u razvoj tima i zaposlenih, dok 24% planira pokretanje novih projekata i plasiranje novih komunikacionih alata. Čak 64% agencija u Srbiji planira širenje i otvaranje novih predstavništva na tržištu Evrope.

Kada je u pitanju uvođenje novih usluga i delatnosti, 50% agencija u planira uvođenje ili širenje sektora za digitalni marketing u okviru agencije u 2019, dok 18% vidi potencijal u širenju u oblasti organizacije sajamskih nastupa i drugih događaja.

Još jedna potvrda da su agencijama zaposleni i razvoj timova veoma važni, pokazuje i činjenica da je 35% ispitanika reklo da će se u ovoj godini fokusirati na razvoju i obuku zaposlenih.

U prvom talasu podatke o svom poslovanju i uspesima poslale su 102 agencije, koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija. U odnosu na prethodnu godinu, broj agencija, koje su se uključile u projekat, uvećan je za više od 37%.

Drugu godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu su uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija (bez preduzetnika), raspoređene u osam grupacija.

Drugi talas istraživanja je u toku i predstavlja prikupljanje i analizu javno dostupnih podataka o poslovanju agencija u 2018. godini, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.

Kao i prošle godine, cilj istraživanja je analiza tržišta za prethodnu godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs

Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport19

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!